Opettele lentämään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
:hyper: :eek: :D :itku: Voi hemmetti miten upeeta!! Eihän linnutkaan pysty tuollaiseen!! Luulin aluksi että se nelikymppinen ranskatar on tyyliin ensimmäisellä lentotunnillaan, ja ihmettelin että mitenkäs se nyt noin rupeaa kieputtamaan...

Tietääkö joku mistä noita taitolentovideoita voisi löytää lisää?

Voin vakuuttaa, että jos tuo taitolentäjänainen säväytti, niin sinun pitäisi nähdä nainen hävittäjälentäjänä. Luulen, etten tarvitse paljon vakuuksia jos sanon että siinä on yksi maailman seksikkäimmistä näyistä.

Tulee jatkossakin Urheilukanavalta maanantaisin.

telkku.com sanoi:
Maanantai 26.12. klo 22:00 Red Bull Air Race: Abu Dhabi (Red Bull Air Race World Series 2005)

Red Bull Air Race: Abu Dhabi. Kymmenen maailman parasta taitolentäjää kisaa kansainvälisessä Red Bull Air Race World Series -kisasarjassa. Pilottien täytyy lentää esteiden läpi ja suorittaa niiden välissä taitolentokuvioita mahdollisimman nopeasti. Radalla on esimerkiksi 15 metriä korkeita, ilmalla täytettyjä portteja. Huippunopeudet nousevat parhaimmillaan lähes 400 kilometriin tunnissa. Kilpailukaupungit ovat Abu Dhabi, Rotterdam, Zeltweg, Rock of Cashel, Longleat, Budapest ja San Francisco. Uusinta.

taitolento on huimaa puuhaa tolla tasolla millä noi videossa ajelee. koneet on niin perhanan kiikkeriä, että pienikin sauvan liike pistää jonkun siiven sakkaamaan. ja katsokaas huviksenne miten esim. sen ekan sivuluisu-ohilennon jälkeen kaveri vaan polkee jalalla koneen 90 astetta toiseen suuntaan. puhumattakaan niistä joka siiven irrotteluista siellä lakipisteessä...ei perhana kun se pyörii paikallaan pelkällä moottorin teholla...mulla tulis äitiä ikävä tommosen koneen puikoissa.
itse ajelen kesäisin cessna 150 aerobatilla temppuja, mutta toistaiseksi sekin riittää :)

Pysyy kyllä kivasti käpälässä noilla noi vehkeet:eek:

Back
Ylös Bottom