Opeth Suomeen 15.12.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Itse asiassa tarvitsen kaksi lippua.

Sainpa tuossa koulussa käydessäni varmistuksen etten keikalle pääse. Yksi lippu olisi myytävänä. Jos kiinostaa niin laita s-postia wacko1_at_jippii.fi

Pistin sulle sähköpostia.

Yksi lippu vielä tarpeen.

Täällä olisi myös tarvetta kahdelle lipulle(tai yhdelle jos kaksi ei onnistu.)

edit: roni.kantis(at)gmail.com

Onko kellään yhtä ylimääräistä lippua?

Ei kellään sattuis olemaan tietoa soittoaikatauluista? Ovethan aukeaa jo klo 18, mut... kumpi lämppäri soittaa ekana, mihin aikaan jne?

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16451
Jos jollain mennyt ohi niin Opeth heittää helmikuussa 4 keikkaa Suomessa eli ei kannata stressata, jos ei nyt kaapelitehtaalle lippuja saanutkaan. Noi Seinäjoen ja Oulun keikat on vissii vaihtanu keskenään ajankohtaa eli Seinäjoki olis 13.02. Täytyy kattella mikä on fiilis maanantain keikan jälkeen, mutta seinäjoelle varmaan tulee suunnattua helmikuussa.

Mulla vois olla yksi lippu kaupan (40e). Tämän päivän keikalle.
Vähän myöhään olen liikenteessä.

Jos lipun myyn niin en tule kaapelille, joten lippu pitäisi hakea jotenkin muuten.
Jos joku on halukas, pääsee sen hakemaan täältä espoosta. Tai voin sen safkiksella tuoda espoo/vantaa alueelle.

No sellaista sitten tälläkertaa...
uutisia

Helsinki gig cancelled

15-Dec-2008
Tonight´s show in Helsinki has been cancelled due to Mike contracting laryngitis. The show will be rescheduled as soon as he´s back on his feet. As for now we´re hoping we can go ahead with the Stockholm shows as scheduled. Watch this space for more info.

No, ei tarvii sitten edes myydä :). Tota Cynickkiä oisin halunnu nähä jos olisin päässy. Tuleekohan samoilla lämppäreillä seuraavaksi?!?!?!

No, ei tarvii sitten edes myydä :). Tota Cynickkiä oisin halunnu nähä jos olisin päässy. Tuleekohan samoilla lämppäreillä seuraavaksi?!?!?!

Lämppäreitä voi tänään käydä ihmettelemässä Dante's Highlightissa....

OPETH'S SHOW CANCELLED!!!

Opeth's sold out show tonight at Kaapelitehdas is cancelled due to the vocalist Mikael Åkerfeldt's illness. The band had already arrived in Finland and all construction works were completed at Kaapelitehdas. More information regarding tickets, refunds etc. later today.

Supports Cynic (USA) and The Ocean (GER) will play tonight at Dante's Highlight (Fredrikinkatu 42). Tickets 5€, 18+ years.

21.00 Doors open & ticket sales starts
22.00 The Ocean (GER)
23.15 Cynic (USA)]

lähde

Onneks en kerenny vielä junaan, ku jyväskylästäkin jonkin verran matkaa tulee. Ois Hesassa pian vituttanu ihan urakalla. Milloinkahan toi mahd. korvauskeikka vois olla, jos semmonen on tulossa. Tosin sehän ny riippuu ihan milloin Åke tervehtyy jne. Meinaan vaan, että kohtahan ne tulee kuitenkin uudestaan heti helmikuussa.

Mulla vois olla yksi lippu kaupan (40e). Tämän päivän keikalle.
Vähän myöhään olen liikenteessä.

Jos lipun myyn niin en tule kaapelille, joten lippu pitäisi hakea jotenkin muuten.
Jos joku on halukas, pääsee sen hakemaan täältä espoosta. Tai voin sen safkiksella tuoda espoo/vantaa alueelle.

Eikös Opethin tämänpäivän keikka ole peruttu?

edit. olis varmaan kannattanu lukea vika sivu =)

Voi saatana!

Ja parasta on että tuo siirtyy varmaan jonnekin helmikuulle, jolloin bändin näkisi täällä Tampereellakin. Parhaassa tapauksessa vaihtavat nuo liput Helsingin kaapelin keikkaan... :(

kaverit oli lähteny täältä Piikkiöstä (156km Helsinkiin) klo 13 junalla soitin niille tossa puol 2 aikaan ja ei ollu oikeen uskoa tota...varmaan voi vähän ottaa päässä.

Kyllä nyt vähän ottaa pattiin. Mut minkäs sille voi jos laulajalla on joku kurkkupöpö. Illalla tod. näk. sit Dantesiin kattelemaan edes lämppäreitä.

Kaverit oli kans kuullu vasta junassa että keikka peruttu:D vitutti vähäsen mutta helpotusta toi vähän se kun kerroin että lämppärit on kuitenkin soittamassa

Back
Ylös Bottom