- Liittynyt
- 21.1.2005
- Viestejä
- 1 614
Millaisia kokemuksia löytyy porukalta.
Itse en aio enää ottaa Elisalta liittymää kumpaankaan vaikka saisin ilmaiseksi.
Oli joku aika sitten Elisan laajakaista-liittymä, jonka irtisanoin puhelimitse ja määräpäivän jälkeen vielä varmistin. Tällöin kävi ilmi ettei liittymää oltukaan irtisanottu, no ei se mitään koska asiakaspalvelusta luvattiin että se irtisanotaan välittömästi eikä ole enää sen jälkeen ongelmia.
No, pari kk:tta tuon jälkeen alkoi tippua laskuja (elisalla 2 kk:tta laskutusväli)
ja kappas, eipä päässyt millään läpi asiakaspalveluun, jonotin viitenä päivänä peräkkäin 30-45min ja kuuntelin p*skaa musiikkia. Verenpaineet korkealla, hiki valui v**utuksesta jne...
No, lähettelin s-postia, soittelin yrityspuolelle (sinne muuten pääsee, mutta väittävät etteivät voi auttaa yks.asiakkaita. on muuten tod.näk paskaa koska aiemmin onnistui) Emailiin tuli vastaus 1.5kk mailin lähetyksen jälkeen, "jos asia on vielä ajankohtainen, soita asiakaspalvelunumeroon *****", heh heh!
Sitten tuli Elisan käyttämältä ulosottoviranomaiselta kirje, no soitin sinne naama punaisena ja ääni väristen raivosta. Ilmoitin että ottakaa yhteyttä Elisaan ja pyytäkää heitä soittamaan ASAP minulle.
Tässä välissä olin lähettänyt Elisan sivujen kautta yhteydenottopyynnön, jossa väitin olevani tilaamassa yritykselle laajakaistaa. TÄmän yhteydenoton jälkeen, joka tulikin yllättävän nopeasti. Kerroin tilanteen yritysmyyjälle ja sain vihdoin soiton yksityispuolelta jolloin asia saatiin hoidettua...
Tarinan opetus: Älä turhaan jonota yksityispuolen asiakaspalveluun vaan ota yhteyttä yrityspuoleen. Siten saat asiasi hoidettua nopeammin, ja ehkä Elisakin ottaa jossain vaiheessa opikseen kannattaako yks.puolelta karsia kaikki palvelut.
Itse en aio enää ottaa Elisalta liittymää kumpaankaan vaikka saisin ilmaiseksi.
Oli joku aika sitten Elisan laajakaista-liittymä, jonka irtisanoin puhelimitse ja määräpäivän jälkeen vielä varmistin. Tällöin kävi ilmi ettei liittymää oltukaan irtisanottu, no ei se mitään koska asiakaspalvelusta luvattiin että se irtisanotaan välittömästi eikä ole enää sen jälkeen ongelmia.
No, pari kk:tta tuon jälkeen alkoi tippua laskuja (elisalla 2 kk:tta laskutusväli)
ja kappas, eipä päässyt millään läpi asiakaspalveluun, jonotin viitenä päivänä peräkkäin 30-45min ja kuuntelin p*skaa musiikkia. Verenpaineet korkealla, hiki valui v**utuksesta jne...
No, lähettelin s-postia, soittelin yrityspuolelle (sinne muuten pääsee, mutta väittävät etteivät voi auttaa yks.asiakkaita. on muuten tod.näk paskaa koska aiemmin onnistui) Emailiin tuli vastaus 1.5kk mailin lähetyksen jälkeen, "jos asia on vielä ajankohtainen, soita asiakaspalvelunumeroon *****", heh heh!
Sitten tuli Elisan käyttämältä ulosottoviranomaiselta kirje, no soitin sinne naama punaisena ja ääni väristen raivosta. Ilmoitin että ottakaa yhteyttä Elisaan ja pyytäkää heitä soittamaan ASAP minulle.
Tässä välissä olin lähettänyt Elisan sivujen kautta yhteydenottopyynnön, jossa väitin olevani tilaamassa yritykselle laajakaistaa. TÄmän yhteydenoton jälkeen, joka tulikin yllättävän nopeasti. Kerroin tilanteen yritysmyyjälle ja sain vihdoin soiton yksityispuolelta jolloin asia saatiin hoidettua...
Tarinan opetus: Älä turhaan jonota yksityispuolen asiakaspalveluun vaan ota yhteyttä yrityspuoleen. Siten saat asiasi hoidettua nopeammin, ja ehkä Elisakin ottaa jossain vaiheessa opikseen kannattaako yks.puolelta karsia kaikki palvelut.