Opera muuttui ilmaiseksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr. man
  • Aloitettu Aloitettu
eldd sanoi:
Opera ei ole kovin stabiili. Itselläni kävi niin, että Opera romahti kerran ja tuhosi samalla kaikki kirjanmerkit, salasanat yms. tallennetun tiedon. Kaksi kuukautta myöhemmin sama homma uudestaan => siirryin Firefoxin käyttöön, enkä ole katunut. Firefoxiin saa mielettömästi ilmaisia laajennuksia aiheesta kuin aiheesta.
Jännä juttu tää Operan kaatuminen, itse olen sitä nyt reilut 4 vuotta käyttänyt ja kaatumiset on harvassa olleet ja ikinä ei ole mitään hävinnyt. Vuosien varrella olen monta kertaa kuullut tuon saman, että se kaatuu usein. Tuntuu, että se tapahtuu ihan satunnaisesti eri koneilla. Oon ruvennut miettimään, että oiskohan se joku koneeseen asennettu ohjelma mikä sen tekee, mutta kun sitä ongelmaa ei ole itsellä niin ei ole tullut tutkittua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:
Mulle tuli uusi työkänny, eli Nokian 6680 ja siinä on valmiina Operan nettiselain.

snj sanoi:
Jännä juttu tää Operan kaatuminen, itse olen sitä nyt reilut 4 vuotta käyttänyt ja kaatumiset on harvassa olleet ja ikinä ei ole mitään hävinnyt. Vuosien varrella olen monta kertaa kuullut tuon saman, että se kaatuu usein. Tuntuu, että se tapahtuu ihan satunnaisesti eri koneilla. Oon ruvennut miettimään, että oiskohan se joku koneeseen asennettu ohjelma mikä sen tekee, mutta kun sitä ongelmaa ei ole itsellä niin ei ole tullut tutkittua.

Minullakin on ollut em. lisäksi muutama (ehkä 5 kertaa) kaatuminen, jossa tiedot eivät ole hävinneet ja homma on jatkunut samasta kohdasta. Täydellinen romahtaminen sen sijaan ei naurattanut, kun bookmarkit ja läjä salasanoja katosi.

Opera pelittää nätisti! Mutta kertokaapa miten mä saan sen muistamaan tuon telkku.comin tunnarit? Esim. pakkiksen tunnarit se muistaa ja oon kirjautuneena sisään, mutta telkun kanssa ei näin toimi, missä vikaa, kokemusta kenelläkään?

Kun kirjauduit, niin muistithan pistää siihen salasananmuistamiskysymykseen, että "Koko palvelimelle"? Jotkut sivut vaativat tuollaisen toimenpiteen.

Operalla taitaa mennä ihan hyvin. Ovat alkaneet valmistaa selaimia kännyköihin. Ilmeisesti homma on sen verran kannattavaa, että perinteisestä Opera-selaimesta on kannattanut poistaa bannerit ja täten käyttää itse selainta mainosvälineenä(?) Operan osakkeet ovat pompanneet ihan kivasti viimeisen 3kk aikana, yli 100%.

Kride sanoi:
Kun kirjauduit, niin muistithan pistää siihen salasananmuistamiskysymykseen, että "Koko palvelimelle"? Jotkut sivut vaativat tuollaisen toimenpiteen.

Kokeilin molemmilla ja aina tulos on sama, ei ole kirjautunut sisään kun uudelleen käynnistää selaimen. IE:llä toimii ongelmitta kun kerran kirjautuu sisään. Ja Pakkotoisto toimii ongelmitta, niin se tässä vähän häiritseekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom