Opera ei toimi (lykkää virheraporttia)

Ikä
42
Eli taas tarvitaan apua. Ongelma on seuraavanlainen: Käytän selaimena operaa, ja aina kun yritän ladata netistä jotain omalle koneelle, opera kaatuu ja winikka on lähettämässä virheraporttia. Ärsyttää kun sähköpostin liitetiedostojakaan ei voi ladata, ja jos kyseessä on kuva, niin sitä ei voi edes avata. Ei nimittäin aukene. Kun taas kuvien tallentaminen joltakin sivustolta käy ihan ilman ongelmia. Mitäs tässä nyt pitäis tehdä? Operan uudelleen asennus ei auttanut, ja winikan uudelleen asennuskaan ei nyt tässä vaiheessa kauheesti kiihottais, saatika koko kovon formatointi.

Niin, explorerin toiminnasta en tiedä, koska en ole voinut koittaa sitä. Sillä on kai elisan laajakaistayhteyden asennus kesken, koska en ehtinyt asentaa sitä loppuun, kun piti repiä kone irti ja viedä toiseen paikkaan. Täällä toisessa paikassa on jo netti, niin en ole sitten viitsinyt jatkaa sitä aennusta ettei mene kaikki sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milläs mä sen saan? Tällä ei voi ladata mitään, ja dc:tä mulla ei ole, enkä saa sitä, koska en voi ladata sitä. Vaikeeks menee.

Powerhousu sanoi:
Milläs mä sen saan? Tällä ei voi ladata mitään, ja dc:tä mulla ei ole, enkä saa sitä, koska en voi ladata sitä. Vaikeeks menee.
Pyydä joku lähettää vaikka mesellä,jos sulla se sattuu olla.Tai sähköpostilla...

Mulla on ollut sama ongelma nyt viikon ajan, sitä ennen pelitti täydellisesti. Eli netti kaatuu heti kun givemepinkin tytöt alkavat hieromaan itseään. Muutenhan Opera on ihan huippu kunhan vaan jaksaa räätälöidä skinit itselle sopiviksi.

Jullikka sanoi:
Pyydä joku lähettää vaikka mesellä,jos sulla se sattuu olla.Tai sähköpostilla...

Mesee vois koittaa, sähköpostilla ei onnistu. Pitänee varmaan kokeilla ensin pienellä riskillä ja ottaa virustorjunta ja palomuuri pois päältä, jos vika onkin niissä.

keijo s sanoi:
Muutenhan Opera on ihan huippu kunhan vaan jaksaa räätälöidä skinit itselle sopiviksi.

Mua on alkanu viimeaikoina vituttaman nää toimimattomuudet. Opera ei toimi huomattavan useassa nettikaupassa oikein. Pitää sitten vaihtaa selainta, syöttää tiedot jne. Käytön sujuvuus on kyllä Operan paras puoli, mutta silti harkitsen selaimen vaihtoa täyspäiväsesti Firefoxiin.

Nonni. Nyt on firefox, ja sillä toimii ihan hyvin. Eli vika oli operassa. En sitten tiedä mistä se vika tuli, kun ennen toimi ihan normaalisti, ja nyt ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom