Opera 8 ladattavissa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm latasin just mutta päällisin puolin vaikuttaa samalta ku 7.54? Onkohan tuossa jotain muuta jännää muuta ku ehkä vakaampi? Ainakaan kaikki skinit ei näytä latautuvan sisään. Kylläpä nyt jänskättää kun pitää kokeilla jokainen uus nappi mitä löytyy!

Onhan tuossa joitakin muutoksia, jotka huomaa heti. Nämä osuivat itselläni silmään:

- Kun avaat New Pagen, tulee Location-palkin alle pikavalikko, jossa mm. Top-10 ja bookmarks (sama pikavalikko tulee, kun klikkaa Location-riviä)
- F4 avaa (taas) koko sivupalkin kokonaan, ei tarvitse painaa Shitf+F4 (vai-miten-se-nyt-taas-oli)
- Oiskos noi X-painikkeet noissa tab-painikkeissa uusia?
- Preferences-osio on uudistunut
- Feeds-menu (uusi)

Kosmeettisia muutoksia nämä, mutta ilmeisesti pinnan alla on myös tapahtunut (kannattaa lukea Operan sivuilta Features, siellä on noita teknisiä uudistuksia).

Argh... joku muisti/resurssivuoto tässä 8:issa... ollut päällä useita tunteja ja syö ~ 200MB muistia. Odotellaan 8.01 -patchia...

Ei mulla ainakaan ime turhaan muistia. Ja latasin vielä Voice toiminnon lisäksi (n. 10.5 megaa lisää). Voin tässä sitten antaa vehkeen lukea englanninkieliset saitit samalla kun safkaa vedän. Turha toiminto, mutta oli pakko kokeilla..

laatikko sanoi:
- F4 avaa (taas) koko sivupalkin kokonaan, ei tarvitse painaa Shitf+F4 (vai-miten-se-nyt-taas-oli)

Sen saa helpommin kun painaa hiirellä ihan vasemmasta laidasta

ylikuntoilija sanoi:
Ei mulla ainakaan ime turhaan muistia.

Operan foorumeilla oli jotain, että johtuisi GMailista ja että puhdas installaatio saattaisi auttaa.

Art2 sanoi:
Sen saa helpommin kun painaa hiirellä ihan vasemmasta laidasta

No helpommin ja helpommin, mun mielestä F4 on helpompi kuin hiiri.

Jehna, paras tosiaan parani entisestään.

Aika pieniä muutoksia. RSS-reader on melko kökkö edelleen, mutta huomattavasti parempi ku edellisessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom