Open Transport Tycoon Deluxe

BCAA-valmisjuoma -40%
Jahas, koitin asentaa, mutta peliä käynnistäessä antaa vain ilmotuksen "error reading registry". Ei sitten hajuakaan mitä pitäs tehdä, jotta ton saa pelittään...

Isohuntista nykäse se julkaisu, kun etsit Transoport Tycoon Deluxella. Siellä on patsit ja ohjeet sisällä, jonka avulla saat pelin toimimaan. Asenna pätsien jälkeen juuressa oleva Opentdd installeri.

Ja nuo juna-asemat on syytä tehdä yleensä maksimikokoisina kaupunkeihin. Sitä kokoa kun on joskus pirun hankala kasvattaa jälkikäteen jos kaupunki on kovasti kasvanut.

Open tdd:ssä sekin ongelma on korjattu antamalla mahdollisuus poistaa kaupungin omistamia ruutuja. Ja jos jossain vaiheessa kaupunki suuttuu asiasta, niin senkin voi korjata lahjomalla päättäjät :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Isohuntista nykäse se julkaisu, kun etsit Transoport Tycoon Deluxella. Siellä on patsit ja ohjeet sisällä, jonka avulla saat pelin toimimaan. Asenna pätsien jälkeen juuressa oleva Opentdd installeri.

Täytyy tunnustaa tyhmyyteni, mutta mulla ei oo hajuakaan mitä mun pitäs mennä ja tehdä. Ehkä mä
tämänkään takia en oo jaksanu vuosiin pelata mitään.

No jos joku jaksaa "kädestä pitäen" kertoa mitä mä teen kun oon tuon windowsiin tarkotetun ttd:n imassu ja paketin purkanu, niin olen kiitollinen. Jos ei jaksa, niin sitten ei pelata. ;)

Täytyy tunnustaa tyhmyyteni, mutta mulla ei oo hajuakaan mitä mun pitäs mennä ja tehdä. Ehkä mä
tämänkään takia en oo jaksanu vuosiin pelata mitään.

No jos joku jaksaa "kädestä pitäen" kertoa mitä mä teen kun oon tuon windowsiin tarkotetun ttd:n imassu ja paketin purkanu, niin olen kiitollinen. Jos ei jaksa, niin sitten ei pelata. ;)

Imuroi uTorrent ohjelma, asenna oletushakemistoon.

Mene Isohunttiin ja imuroi ilmeisen laillinen Transport tycoon (abandonware):

http://isohunt.com/torrent_details/32333554/Transport+Tycoon+Deluxe?tab=summary

Paina Download .torrent, jonka jälkeen asentamasi uTorrent käynnistyy. Valitse kohdekansio, vaikka työpöytä. Latauksen loputtua, pura TTDX (XP+VISTA).iso vaikka winrarrilla(tässä tapauksessa tuo tiedosto on .iso muodossa, mutta winrar kiltisti purkaa sen). Avaa kansio ja löydät ohje-tekstin. Seuraappa sitä:

Transport Tycoon Deluxe

To install this software on vista or XP follow the instructions below.

1. Open the TTDX folder and run setup.exe

2. Once installation has completed please open TTDX PATCH.exe and extract files to the program directory, (If unedited from installation do not change)

3. When files have extracted open TTDX PATCH2.exe and extract files to C:\Windows\system or wherever your windows system folder is. (PLEASE NOTE: by doing this you are installing the directx software needed for play.)

Unohda 4. kohta ja asennuksen jälkeen aja openttd-0.6.0-beta3-win32.exe joka on torrentin juuressa. Sen jälkeen ajat aina Openttd:n exen käynnistävalikosta. :) avot.

4. When complete copy the shortcut named "TRANSPORT TYCOON" to desktop or wherever you would like it to be placed.

When all installation is complete the TRANSPORT_TYCOONDX link on the start menu will NOT run the software only the link created on the desktop or wherever you chose will. The config menu for it will work though.

Thank you the installation is now complete.

Kaikilla lisäjutuilla saa peliin kyllä paljon kivaa näpertämistä lisää. Yksi hieno on ratikat:

file.php

http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=32441

Kiitti Termis, enköhän mä noilla ohjeilla saa tuon pelittään. Täytyy illalla kotona säätää jahka muilta duuneilta ehtii. ;)

Itse testailin tätä jonkin verran pienessä kartassa, mutta en oikein saanut paljoa tuottoa. Maksimissaan taisi olla 700ke rahaa, itselleni tuntuu olevan vaikea hahmottaa noita rautatieverkostoja. En siis osaa oikein hyödyntää asemia, joissa on raiteita enemmän. Saan siis hyvin kulkemaan kaksi junaa samoilla raiteilla luomalla niille ohituspaikan, mutta siihen se jääkin.

http://wiki.openttd.org/index.php varmaankin pitää vaan noita tutoriaaleja lueskella ja opetella asettelemaan valoja yms.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Aissaakeli, kusin hunajaa kun huomasin että tuonhan saa myös pocketpc:lle, ei enää tekemisen puutetta missään. Loistopeli kyllä, tuota tuli murjottua joskus teinivuosina ankarasti.

No problem, hasta la vista baby. Kysele lisää jos tuottaa vaikeuksia. Pitäähän sitä vanhat pierut saada pelaamaan :dance:

Eilen ehdein vasta asenteleen ja lähti toimiin laakista. Eli kiitokset vain hyvistä ohjeista ja toimivasta linkistä.

Onko nyt siis olemassa jotain lisäpalikoita, joita tähän kannattas lisäksi ladata?

Aika hyvin sitä vielä muisti monen vuoden jälkeen, että miten junia kasaillaan. ;) Pari tuntia ehdein eilen illalla pelailla.

Eipä kestä :)

Se opentransport tycoonin paketti on oikeastaan se iso palikka, joka lisää hemmetisti uutta peliin.

Eli katsoppa asetuksista "configre patches", niin siellä on todella paljon asetuksia, esim juuri juna-asemien pituudet ja junien pituudet. Toinen "iso" palikko on paaljon suuremmat lentokentät.

Muuta uutta saa sitten asennettua erikseen, kuten juuri nuo ratikat. Mitään mullistavan uutta en itse ole ottanut käyttöön; vähän erinäköiset sillat, uudet laivat ja nuo ratikat.

Kun saat itse pelin päälle, niin paina asetukista "NewGRFsettings" ja sieltä voi lisätä listasta uusia modeja. Tuo ratikkamodi taitaa olla siellä jo valmiiksi. Uudet modit pitää vain purkaa OpenTTD\data kansioon ja pelistä ottaa käyttöön.

http://wiki.openttd.org/index.php/NewGRF_List <---listaa kaikista jutuista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jessus että tuo on koukuttava peli. Vähän oli turhan helppoa kun pisti 1024x1024 ruudun ja vuodeksi 2000. Heti kun mahdollista, niin lätki isoja kenttiä ja isoja koneita, niin rupes rahaa virtaan nopeempaa kun ehtii tuhlata.

Pienentää vähän ruutua, lisää vastustajia ja laittaa vuodeksi 1950 niin alkaa tulee haastetta. ;)

onkohan tää sama peli mis sai myös busseja jne tehtyä??? ite muistan kun nappulana ei pärjänny vastustajalle niin sit kun vastustajan busseja ajeli jossain ni rakenti nopee puomit(tai jotkut ku ei muista) sen eteen et se jäi tielle paikalleen junaradalle ja sit mäsäytti junal kylkeen kunnes tietsikan rahat loppu..näin voiton suloinen tuoksu täytty sieraimet ja paha pomo sai hörppiä kaakaota rauhas.

onkohan tää sama peli mis sai myös busseja jne tehtyä??? ite muistan kun nappulana ei pärjänny vastustajalle niin sit kun vastustajan busseja ajeli jossain ni rakenti nopee puomit(tai jotkut ku ei muista) sen eteen et se jäi tielle paikalleen junaradalle ja sit mäsäytti junal kylkeen kunnes tietsikan rahat loppu..näin voiton suloinen tuoksu täytty sieraimet ja paha pomo sai hörppiä kaakaota rauhas.

Vastustajan junatkin on helppo tuhota. Rakenna vastustajan aseman päähän oma veturitalle. Rakenna sinne halvin mahdollinen veturi. Kun vastustajan juna on asemalla, pakotat oman junasi tallita ulos ja kolari on varma. ;)

Tosin kun vähän käyttää järkeä, on nuo vastustajat helppo voittaa ja etenkin jo on se asetus päällä, että voi ostaa vastustansa ulos.

EDIT: En ole kokeillut, mutta taitaa tosta säätämällä saada niin vaikean, että menestyminen on lähes mahdotonta. Laittaan inflaation tappiin, korot tappiin, vastustajien määrän tappiin ja niiden järjenkäytön maksimiin. Kaupungit ja teollisuus minimiin, pieni kenttä, paljon merta ja korkeuseroja jne jne. Mutta ei tuokaan sitten enää mielekästä ole. Fiksut vastustajat, paljon kaupunkeja ja teollisuutta ja tasanen pohja, tolleen on kiva pelata.

Vastustajan junatkin on helppo tuhota. Rakenna vastustajan aseman päähän oma veturitalle. Rakenna sinne halvin mahdollinen veturi. Kun vastustajan juna on asemalla, pakotat oman junasi tallita ulos ja kolari on varma. ;)

Vitutti kun kone teki asemat mun hiilikaivksien viereen ja kaappas kuljetukset. kokeilin tätä openTDD:ssä mutta vitutuksekseni huomasin et ovat korjanneet tämän featuren pois, heh.

Vitutti kun kone teki asemat mun hiilikaivksien viereen ja kaappas kuljetukset. kokeilin tätä openTDD:ssä mutta vitutuksekseni huomasin et ovat korjanneet tämän featuren pois, heh.

Hehe, no enpä ole huomannut. Osta pois koko lafka!

Muistu tämä vanha klassikko mieleen ja tuli taas mielettömät himot pelailla. Ongelmana vain, että vaikuttaisi olevan kohtuu kiven saada tuo pelittämään Vistalla. Muutaman tunnin olen jo taistellut. Onko jollakin heittää jotain toimivaa torrenttia (taitaa olla laillisessa jakelussa nykyään tuo), jolla saisi homman toimimaan? Tuo Terminatorin edellisen sivun linkki ei enää toimi.

Tosin kun vähän käyttää järkeä, on nuo vastustajat helppo voittaa ja etenkin jo on se asetus päällä, että voi ostaa vastustansa ulos.

EDIT: En ole kokeillut, mutta taitaa tosta säätämällä saada niin vaikean, että menestyminen on lähes mahdotonta. Laittaan inflaation tappiin, korot tappiin, vastustajien määrän tappiin ja niiden järjenkäytön maksimiin. Kaupungit ja teollisuus minimiin, pieni kenttä, paljon merta ja korkeuseroja jne jne. Mutta ei tuokaan sitten enää mielekästä ole. Fiksut vastustajat, paljon kaupunkeja ja teollisuutta ja tasanen pohja, tolleen on kiva pelata.

Haha, muistan kans tän kikan. Se oli ehkä vähä huijausta, mutta kilpailijan veturit oli nopeesti pelattu pois :D

Pitää hakee tää peli taas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom