Korin ruosteet ja joidenkin 2.0 koneiden kansien halkeeminen. Jakopääkin kannattaa vaihtaa aikataulussa.
Itsellä ollu pari kipaletta a-vectroja ja täytyy sanoa, että jos siitä on pidetty huolta (korista siis), niin ei se ruoste niin paha ongelma ole minulla ollut. Toinen juttu on sitten se, että mistä löydät hyväkorisen a-vekkulin...et ainakaan suomesta.
Pahimmat ruostepaikat ovat: tuulilasin yläreuna, takapenkin alla oleva pohjan sauma, takakaaret, takapuskurin takana oleva pelti, mihin puskuri kiinnittyy,helmat ja oikeestaan ehkä pahin juuri se takajousien yläpuolella oleva runkopalkki.. Se mätii kaikissa vectroissa, millä on täällä suomen maalla ajettu. Kallis ja vaikea korjata kunnolla. Kannattaa nostaa auto kunnolla ylös ja tutkia pohja tarkasti, varsinki ne liitokset. Konttiinkin kannattaa kurkistaa.