Opel Calibra

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joze86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosta C25XE:llä varustetusta Calibrasta on kyllä tapettu luonne aika tehokkaasti huonoilla välityksillä ja raskaalla vauhtipyörällä. Potentiaalia siinäkin toki on.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei hyvä helvetti tuota listaa. Kelle apinalle tuollainen on tehty, jollekin, joka ymmärtää autosta sen verran, että siinä on neljä pyörää. Jos tuota listaa lukee ja uskoo, kannattaa ostaa vain uusia autoja joissa on takuu ja vielä noutopalvelu.

Jarrulevyt kuluneet, pakoputki ruostunut. Voi vittu mitä tyyppivikoja.. Ihan mahdottomia.
 
Ei hyvä helvetti tuota listaa. Kelle apinalle tuollainen on tehty, jollekin, joka ymmärtää autosta sen verran, että siinä on neljä pyörää. Jos tuota listaa lukee ja uskoo, kannattaa ostaa vain uusia autoja joissa on takuu ja vielä noutopalvelu.

Jarrulevyt kuluneet, pakoputki ruostunut. Voi vittu mitä tyyppivikoja.. Ihan mahdottomia.

Katsoppas niitä muitakin autoja. Joka autossa on tuo vikalista melko kattava, on varmaan keratty kaikki viat joita on joskus tullut vastaan kaikissa mallisarjan autoissa. Siitähän se riemu repeäisi jos nuo kaikki olisi yhdessä yksilössä.
 
Juu, olen kyllä katsonut. Itsekin entisessä elämässä aika paljon autojen ja niiden laiton kanssa ollut tekemisissä. Ei helvetti voi laskea viaksi, jos jarrulevyt ovat kuluneet. Jos autolla ajaa, jarrulevyt kuluvat, daa.

Mulla on autossa vikaa, lasinpesuneste on lopussa. Ihan paskoja nämä Bemarit.
 
varmaan meinaa sitä että sinne on laitettu uutena jotku paskat jarrupalat jotka saa heti vaihtaa ja putkessa sama ;)
 
Noilla listoilla voi yleisesti ottaen pyyhkiä vaikka Anja Pärssoninsa, niissä kun luetellaan kaikkien autojen osalta kaikki mahdolliset viat tyhjentyneestä lasinpesunestesäiliöstä kuluneisiin tuulilasin pyyhkijöihin :rolleyes:

Ja hyvin vedetty :offtopic: :iin tämäkin threadi taas :thumbs:
 
Joo, ja eihän nuo etes kovin pahoja vikoja ollu mitkä tossa listassa oli. Kyllähän sen tyhmempikin tajuaa ettei 91vm auto uusi ole, enkä ole uutta ostamassa. Mieluummin ostan semmoisen mikä mielyttää silmää ja jossa on tehoa kuin jonku 2001 vm fiiatin vaikka olis sama hinta. Joillekki se auto on vaan enemmän kuin kulkuneuvo siirtyä paikasta a paikkaan b.:)
Ite ainakin ajasin polkupyörällä mieluummin mitä jollakin koirankoppia muistuttavalla muna autolla.
Meikäläisen mielestä nuo 89-99 vuoden urheilu autot ovat kaikista hienoimman näköisiä koreiltaan ja koneissakaan ei valittamista :kippis1: .:rock:

ja edittinä samalta sivulta saman ikäluokan bemarin lista.
http://www2.hs.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1234
 
olishan tuollanen nelikko calibra ihan hauska, tosiaan ei kestä jos polkee, tosin ei kai mikään kestä jos polkee ? ja saahan siitäkin kestävän tekemällä :) ite käyny joskus koittamassa yhtä tuollaista ja omasta mielestä oli ihan kiva ajaa, päädyin silti B mallin omegaan :)
 
Joskus mietin laittaisinko Calibran ja tulin siihen tulokseen että ulkomuoto on ok sopivissa väreissä (punainen, keltainen näyttävät hyviltä) mutta sisustus on aika hirvittävä, varsinkin kulunut harmaasävyinen verhoilukangas on aikamoinen turnoff. Eli ilman täysnahkoja en ainakaan ottaisi, nahkakin voi näyttää vähän epäilyttävältä. Samoin noita liikkuu aika paljon pilalle tuunattuina, toimii paremmin ilman laskettua alustaa. Ajettavuus ja kulkeminen oli ihan fiksu parilitraisella koneella, eli muuten fiksu "halpissportti" mutta sisusta pilaa koko auton.
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse muutamaa calibraa ajaneena, mutta en omistaneena voin jotain kommenttia vääntää.

Nelivetojen ongelmahan on täälläkin jo mainittu jakolaatikko, Se ei tykkää ainakaan renkaiden kunnon eroavaisuudesta akseleiden kesken. Kuulemma jos etu- ja takarenkaiden kulutuspinnassa yli 1mm eroa niin todennäköisesti jakolaatikko sanoo työsopimuksensa irti. Vahvistettuja jakolaatikoitahan saa kyllä ostettua, ja eihän mikään neliveto noista eroista tykkää. calikassa tuntuu madallettuna takarenkaat menevän kohtuullisen huonoon asentoon, jolloin syö renkaista sisälaidat ja aiheuttaa siten helposti kulutuspinna eroavaisuudet.

Itse jättäisin kyllä sen 8 venttiilisen vaparin ostamatta, on se kyllä niin alitehoinen laite. Tietysti jos ei teholla niin väliä niin sitten. Ruoste tilannehan tuon ikäisestä autosta kannattaa tutkia tarkasti oli kyseessä mikä tahansa auto. Kavereiden calibroista kaikki ovat osoittautuneet miinoiksi, mutta pakkohan niitä hyviä yksilöitäkin on oltava, joten eikun tutkimaan tarjontaa. Niin ja kauhena isohan ei auto ole sisätiloiltaan, että käyttötarkoitustahan kannattaa aina miettiä :D itse aikoinaan harkitsin hetken calikkaa, mutta päädyin sitten toisen konsernin hieman samanlaiseen viritykseen.
 
kerro toki dacombat mikä tää toisen konsernin auto oli niin saadaan vähä vertailua..itsekin calibran laittamista (jo toistamiseen) harkitsen kun alkaa tuo corsa puuduttamaan:D. itselläni ollut 3 opelia järjestyksessä A omega -90, G astra -98 ja tällä hetkellä tuo B corsa -93..intin jälkeen ku kouluun lähti tänne etelä-suomeen ni astran möin pois..kuitenkin puuduin julkisiin ja auton tarve kasvoi muutenkin niin otin sit pikkunäppärän sorsan..jälkeenpäin harmittaa vietävästi ku menin astran myymään:( mut pointtina se ettei itsellä ainakaan ole huonoja kokemuksia ( okei corsaan tein kansirempan kun hieman alkoi varoittelemaan -300€) paitsi se maine...joka kerta kun uusi auto tuli niin porukka jakso kuittailla ettenkö vieläkään opeleista eroon pääse..ja en ole mitenkään merkkiuskollinen..jotenkin vaan satuin aina monen merkin vertailuista huolimatta valitsemaan opelin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom