Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää duunia kuitenkin!
miks noin nätti ja luonnollisen kaunis naama pitää käsitellä tollai kuvissa et lopputulos on jotain noin jäätävää
Siksi että sua vituttais.
Ihanko ite keksit? En ole koskaan ennen kuullut tota samaa virttä :DMike ottaa kritiikin vastaan kuin ammattilainen, lol
Oikein nätti on Oona!
Ja mene gymboi kuvaamaan niin saat vähemmän shopattuja kuvia. Itse en oikeen ymmärrä puhtaasti negatiivistä palautetta sellaista kohtaan joka tuottaa ilmaista sisältöä. Rakentava palaute on aina ok, mutta viestit joista on selkeästi aistittavissa "kannattas tehdä toisella tavalla" asenne, ovat aivan typeriä.
Ja tokihan Mikekin voisi asiallisemmin vastata, mutta jokainen tyylillään.
Eiks tommosissa muotikuvauksissa pakkelimaakarit jo käsittele koko lärvin ennen ku kuvaaja edes pääsee ihmettelemään valaistusta?Poikaystävä taitaa olla ainut ihminen joka näkee joskus sen luonnollisen kauneuden,jos hänkään.
Mun mielestä asenne että jos tuotetaan ilmasta sisältöä tarkoittaa ettei saa antaa negatiivista palautetta on vitun tyhmä.
On muuten karsee kampaus noissa kuvissa :D
Ihanko ite keksit? En ole koskaan ennen kuullut tota samaa virttä :D
Jengi on niin saatanan pihalla, että ne tosiaankin luulee, että oma mielipide on joku maailman totuus ja kritiikin pyhä kruunu. Ei ole, se on vain mitätön mielipide mulle jos joku itkee jostain täysin valinnaisesta jutusta. Uskokaa pois, teidän niinkutsuttu kritiikki(LOL) on sammakonspaskan arvoista mulle joten melko turha itkeä jos sitä paskakasaa en jaksa haistella. En ota kritiikkiä vastaan, mitä sitten? Get over it.
Jos sä tietäisit montako älytöntä dissaavaa viestiä gymboilta on poistettu erinäisistä kisaajien ketjuista, niin voisit ymmärtää mun vastauksen sille. Perusnegaaja, aina valittamassa jostain, ärsyttävää.Ei se yhteiskunta pyöri vaan sillä, että ei kuunnella mitään ja tehdään mitä huvittaa. Tehdään vielä selväksi näille suustahengittäjille Miken henkilöpalvontakultissa, että arvostan mitä Mike on tehnyt ja tekee pakkotoiston kanssa gymlogeineen jne, mutta se, että vastaukset on kuin 5-vuotiaan suusta, kun joku hieman kritisoi ja sanoo miksi teet miten teet, on naurettavaa. Kehujako otetaan vain vastaan? Ihmisen ei tarvitse olla huippukokki tietääkseen että ruoka on paskaa, eikä myöskään tarvi olla ammattikuvaaja sanoakseen jos kuvassa on mielestään jotain vialla.
Nämäkin kuvat Oonasta on aivan liian shopattuja. Tulee sellainen olo, että Oonan kasvoissa on jotain vikaa, ku pitää niin rankalla kädellä muokata. Kevyt airbrushaus on ok, mutta kun se vedetään niin, että kasvoista häviää lähes kokonaan syvyys, niin tulee aika amatöörimäinen fiilis kuvasta. Ei niissä Oonan kasvoissa varmaan mitään vikaa ole, niin kevyt brushi varmaan riittää. Oliks tää tarpeeksi "rakentavaa" kritiikkiä?

Ok Mike ymmärrän, että siihen kyllästyy ku tulee paskaa kommenttia, en gymboin kommenttihistoriasta tiedä, niin tollanen "et sua vituttaa" kuulostaa äkkiseltään aika tylyltä. Sen sanon vielä tähän, että jos tarkoitus on ottaa jotain hiusmalli kuvaa, niin tuon toteutus ontuu siinä, että itse hiuksia on blurrailtu liikaa, varsinkin kun tulevat tuolta olan yli. Ehkä erilainen kampaus, enemmän tarkkuutta hiuksis toimis paremmin, mutta se on minun mielipide. Kaikilla meillä on mielipiteitä, ei ne mitään faktaa ole, eikä kaikesta tarvi heti olla nyrkit pystyssä "tee ite paremmin" tyyliin. Se tästä, jatketaan itse aiheella.