Ooh, Family Guy Box Set saapui :hyper:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Janne sanoi:
Juu familyguy leffa imussa.. Odotukset korkeella!
Just katsoin, ja olihan siinä aika hysteerisiä kohtauksia. Loppuun olisin halunnut vielä nähdä pari "selvennystä" Stewien tulevista kuvioista, mutta niin varmasti moni muukin leffan katsottuaan.

Ja en yllytä warettamaan. Aion ostaa tuon leffan myös dvd:llä, kuten ostin myös koko Family Guy -boxin. Heh, tai no, sitähän tämä viestiketju alun alkaen käsitteleekin. :D

Sama juttu, waretan taatusti sillä samalla sekunnilla kun AD/FG/RC tulee nettiin ne itselleni, mutta olen yhtä varmasti syöttämässä sitä ennakkotilausta bokseistä ja leffoista sinä päivänä, kun se tulee mahdolliseksi. Jälkimmäisen kohdalla voimme tietysti huomata, että yhden päivän viive ei haittaa, kun on taloudellisia siteitä.. :D

Hyvä leffa, varsinkin alkupuolella oli loistavia juttuja. :thumbs:

Tomi sanoi:
Ellei isäsi tai äitisi ole amerikkalainen/britti, voisi kuvitella, että 15-vuotiaalta menee muutama läppä ohi.

pitää varmasti paikkansa, niitä viittauksia kuitenkin juu viljellään sekunnin välein suuntaan jos toiseenkin, notta vaikka kaikki sanat ymmärtäisikin, niin saattaapi monet jutut mennä ohi...

:hyper: Tämän threadin innoittamana päätin hankkia itselleni yhden jakson. Neloskaudelta sen, missä se äippä päättää ryhtyä malliksi. Repeilin joka välissä! Hitto, miten mä oon voinut missata tämän? Ehkä paras oli se, kun isäukko oli vähän päättänyt testata ekstaasi-tabuja. :hyper: Saakohan sitä boksia tilattua Suomesta mistään? Mulla kun ei ole luottokorttia :(

41shots sanoi:
:hyper: Tämän threadin innoittamana päätin hankkia itselleni yhden jakson. Neloskaudelta sen, missä se äippä päättää ryhtyä malliksi. Repeilin joka välissä! Hitto, miten mä oon voinut missata tämän? Ehkä paras oli se, kun isäukko oli vähän päättänyt testata ekstaasi-tabuja. :hyper: Saakohan sitä boksia tilattua Suomesta mistään? Mulla kun ei ole luottokorttia :(

Saa, täältä!

Hinta tosin 109e, kun cd-wow.comista saa 1. ja 2. kauden 10 punnalla kotiin kuljetettuina. Jos omistat visa electronin, nii suosittelen vahvasti tilaamaan cd-wowista.

setae sanoi:
filmifriikistä saa näköjään jossain tarjouksessa 20e/kausi (1-3), tai 125e tuo boksi. Saa siinä olla jo vähän faniutta pelissä jos boksiin sijoittaa.. ;)

Jes! Äsken tilasin tuolta kaksi ekaa kautta. Enempään ei budjetti veny tällä hetkellä. Eikä tarvi postikulujakaan pulittaa, kun saa noudettua ne liikkeestä suoraan. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
Ellei isäsi tai äitisi ole amerikkalainen/britti, voisi kuvitella, että 15-vuotiaalta menee muutama läppä ohi.
Kyllä minä olen pitänyt itseäni normi 15-vuotiasta kielirikkaampana.
Mutta voi olla, että meni ohi muutama.
Benny Hill läpän kyllä tajusin.
(sexy party)

Onkos noilla joku kesätauko vai miksei noita uusia American Dadeja ja Family Guyta tule ollenkaan?

jaki_ sanoi:
peter9ix.gif

Ottakaa pliis joku avatariksi ;)

:offtopic:

Laitoin tuon yhdellä toisella saitilla avatariksi, niin joku spede oli heti vastaamassa:

toiselta foorumilta sanoi:
Olisiko mitenkään mahdollista että voisit vaihtaa tuon "oman kuvan" johonkin muuhun. Tuo aiheuttaa pahennusta jolloin ihmiset siis pahastuvat ja siitä voi joutua jopa oikeuteen, teoriassa.

ei vittu mitä jengiä

jaki_ sanoi:
Kyllä minä olen pitänyt itseäni normi 15-vuotiasta kielirikkaampana.
Mutta voi olla, että meni ohi muutama.
Benny Hill läpän kyllä tajusin.
(sexy party)

Meneehän tosta väkisinkin jotain ohi, vaikka ymmärtäiskin kieltä todella hyvin, tekijöitten kanssa samanikäiset hemmot ja siitä vanhemmat on luultavasti nähny samat leffat ja sarjat yms jutut joten ymmärtänevät mihin viittaavat sarjoissa.

Mihis noi on muuten menny, Family Guyta ei oo verkkoihin pompannu sitten 11. jakson jälkeen vaikka onhan noita tilattu yli 30 jaksoa tähän tuotantokauteen. Tauollako silti?

Eiche sanoi:
Mihis noi on muuten menny, Family Guyta ei oo verkkoihin pompannu sitten 11. jakson jälkeen vaikka onhan noita tilattu yli 30 jaksoa tähän tuotantokauteen. Tauollako silti?
Familyguy.com kertoo seuraavan jakson pärähtävän ruutuihin Jenkeissä 11.9., eli pari viikkoa vielä odotusta...

Mites muut, onko tykätty? Ainakin "Like the time I..." vitsit on lisääntyny ehkä liikaakin. Silti hyvä meininki jatkunu :D "I'm afraid I have to put you down.. yhyhyhyyyhyy"

Eiche sanoi:
Mites muut, onko tykätty? Ainakin "Like the time I..." vitsit on lisääntyny ehkä liikaakin. Silti hyvä meininki jatkunu :D "I'm afraid I have to put you down.. yhyhyhyyyhyy"

Quagmiren poika :lol2:

"Donde demonios estabas? Es más de la una y media de la mañana!"
"Eso (lopusta en saanu selvää)"
"A veces me pones furiosa!"
"No puedo habla contigo giggidy, cuando te pones así.
Me voy a ver los toros giggidygiggidygiggidy!"

Brian: "Where's your good buddy James Woods?"
Peter: "Eh, turns out he wasn't very good at catching stuff with his mouth.
Where's your girlfriend?"
Brian: "Ah, same problem."

Peter: Hey hey I got an idea. Lets play "I Never." You got to drink if you did the thing that the person says they never did.
...
Peter: God lets see what else is there um...I never gave a reach-around to a spider monkey while reciting the Pledge of Alligence.
Quagmire: Oh God.
(Quagmire takes a drink.)
Joe: I uh I never picked up an illegal alien at Home Depot to take home a choke me while I touch myself.
Quagmire: Oh come on!
(Quagmire drinks again.)
Peter: I never did the same thing except with someone from Joann Fabrics.
Quagmire: Oh God this is ridiculous. You guys suck! (Drinks more and passes out.)

"And if you look off the left side of the ship you'll see a bunch of homosexuals.
A la izquierda del barque podemos ver las 'fanny bandits'."

"I'll be in the basement."
"Doin' what?"
"What do you think!"

:lol2:

Season 5 Episode 2:ssa on kyllä vaihteeksi niin murhaavaa läppää ettei tosikaan, kun mm. Peter ottaa pierukisaa Michael Mooren kanssa :D En suosittele katsomaan jos on juuri syömässä esim. spaghettia, oli ikävä siivota edelleen nauraen kippurassa.

setae sanoi:
Season 5 Episode 2:ssa on kyllä vaihteeksi niin murhaavaa läppää ettei tosikaan, kun mm. Peter ottaa pierukisaa Michael Mooren kanssa :D En suosittele katsomaan jos on juuri syömässä esim. spaghettia, oli ikävä siivota edelleen nauraen kippurassa.
Entäs se lehmän aamulypsyjuttu siinä 3:ssa episodissa? :lol2:

Hui kun noi American Dadin kakkoskauden jaksot on hyviä :lol2:
Kannattaa hankkia. Paljon ovat parantuneet.

Back
Ylös Bottom