Onnistuneet kamppailukuvasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielesta tahan mennessa 2 Andyn postaamaa kuvia on onnistuneita ja kaikki Aidanin kuvat on tosi hyvia. Loput on normaaleja kuvia, nayttaa vaan silta etta kamera/kannykka sattui olemaan paikalla ja napattiin kuva.

Otsikko tosiaan vähä huono, vois olla paremminki "AndyS:n kuvia - muutki voi laittaa mutta mielellään ei"

Laita niitä kuvia sitten. Olenko jossain kieltänyt laittamasta? Olen itseasiassa laittanut kuvia useaan otteeseen juuri siksi että ketju ei hautautuisi vaan muutkin saisivat kuviaan esille. Mutta tuntuu että joillekin on tärkeämpää päästä pätemään kuin esitellä onnistuneita otoksiaan.

- - - Updated - - -

Mun mielesta tahan mennessa 2 Andyn postaamaa kuvia on onnistuneita ja kaikki Aidanin kuvat on tosi hyvia. Loput on normaaleja kuvia, nayttaa vaan silta etta kamera/kannykka sattui olemaan paikalla ja napattiin kuva.

Odotan innolla sinun laittamiasi parempia kuvia.

Odotan innolla sinun laittamiasi parempia kuvia.

Arvasin etta tallainen kommentti on tulossa. Anteeksi hirveasti etta loukkasin. Skrollaan takaisin ihailemaan mestariotoksiasi. Kaikki suorastaan upeita kuvia! Aina ei voi onnistua, mutta nyt on todellakin onnistunut mahtavasti.

Miksi porukka valittaa. Hyvä threadi jossa harrastajat (oikeat kamppailulajien harrastajat) voivat laittaa mieleisiä kuvia. Vaikka mma on hieno laji harrastaa ja sitä seuraa mielellään tv stä niin mielestäni tälläinen tuo syvyyttä pt n kamppailu foorumille. Saadaan muutakin luettavaa kuin pelkkää ufc lätinää joka vallan usein on vain nettininjojen keskenäistä väittelyä. Mikäli andy nyt on ainoa oikea harrastaja joka treenaa ja jolla on kuvia niin mielellään niitä katsoo. Itse harrastan mutta kuvia ei ole tarjolla :)

No kannanpa itsekin korteni kekoon. Andy on vetanyt onnistuneen valokuvan kriteerin sen verran alas etta rohkenen itsekin laittaa pari amatoorikuvaa jotka on otettu kolmen eri UFC:n katsomosta. Ei todellakaan mitaan hyvia kun halpiskameralla napattu kaukaa.

i5t3ra.jpg

2a83slt.jpg

6ruhdk.jpg

2qa0e4k.jpg

o56v06.jpg

33eonqc.jpg

v2xrgn.jpg

15qstio.jpg

v8kgtg.jpg

2myrtps.jpg

1zcfp7r.jpg

Edit: nuo kuvat on itse asiassa neljasta UFC:sta. Viimeinen oli GSP/Shields matsista ja kamera oli silloin tosi paska mutta tuosta kuvasta saa vahan fiiliksesta ideaa.

No kannanpa itsekin korteni kekoon. Andy on vetanyt onnistuneen valokuvan kriteerin sen verran alas etta rohkenen itsekin laittaa pari amatoorikuvaa jotka on otettu kolmen eri UFC:n katsomosta. Ei todellakaan mitaan hyvia kun halpiskameralla napattu kaukaa.

i5t3ra.jpg

Edit: nuo kuvat on itse asiassa neljasta UFC:sta. Viimeinen oli GSP/Shields matsista ja kamera oli silloin tosi paska mutta tuosta kuvasta saa vahan fiiliksesta ideaa.

:hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sparrit kisiksessä

nyt on sit kännykkä kuvaa tarjolla:) ei hirveesti kuvia oteta enneminkin videota joskus sparrauksesta näkee mokat hyvin niissä.

Tässä varmaan kannattaa erottaa se että yksi Suomen kovimmista urheilukuvaajista Mike Siren ottaa ammattilaiskalustolla kuvia ja se että lapsena kerran Tornion Kameraseuran kuvauskurssilla käynyt Andy ottaa kännykkäkameralla kuvan. Onnistuneen kuvan kriteerit ovat näissä varmaan hieman erilaiset. Noin maallikkopohjilta on yleisesti vaikea saada kunnollisia kuvia kamppailutilanteista ja esim. potkun kuvaaminen kännykkäkameralla on lähes mahdotonta ilman että kuvasta tulee suttuinen. Tässä vähän paremman kuvaajan satoa.

428557_156339364491138_649341516_n.jpg

Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty!

Pääsin mestareiden kanssa samaan kuvaan tänään, Thainyrkkeily leiri HTBCllä seura täytti 25v. erittäin hieno tapahtuma. Kiitos seuralle ja järjestävälle taholle sekä leirin treenien vetäjille oli kivaa:hyvä:

Tässä pari ok kuvaa näin alkuun Thai nyrkkeilyyn SM 2015 finaaleista,
vaatii kyllä vielä paljon harjoittelua matseista ottaa kuvii.

Tässä muutama kaverin ottama kuva mun viime kesän matsista, omasta mielestäni aivan mahtavia, vaikka toinen kuvattavista kohteista onkin läski =)

Suositut

Back
Ylös Bottom