SUPERCARB 1kg -40%

Onnistumisia - ehkä?

Pitkän tauottelun jälkeen ajattelin päivitellä tänne kuulumisiani.

Lyhyesti; sain täältä hyviä neuvoja kuntosalitreeniin reilu vuosi sitten, jolloin olin treenannut enemmänkin bodypump/circuit- linjalla kolmisen vuotta, käyden 1-2 kertaa viikossa salilla. Alkumitat olivat 164cm ja 58kg. Dieettasin viime keväänä pari-kolme kiloa jo valmiiksi hoikasta varrestani ja niinhän siinä kävi että pettyneenä katselin vieläkin hoikempaa, mutta ei niinkään lihaksikasta itseäni :(. Tästä suivaantuneena palkkasin itselleni personal trainerin, joka teki sekä ruokavalio- että punttitreeniohjelmat, joita olen nyt noudattanut kohta 9kk. Eli aerobinen harjoittelu on ollut melko lailla minimissä. Nelijakoisella ohjelmalla neljä-viisi kertaa raskasta nousujohteista salitreeniä hyvillä syömisillä.
Tuloksena olen saanut painoa viisi kiloa lisää ja lihaksiin on tullut selkeästi lisää pyöreyttä, etenkin käsivarsiin ja selkään.Jalat mulla on aina vastanneet treeniin hyvin, samoin pakarat, ja näiden treenaamista oon jopa välillä jarrutellut.
Ainoa huono puoli tässä on se, että keho on tietenkin "rasvainen", masukkaa on tullut "mukavasti" ja vaatteet kiristävät. Nyt olenkin pyytänyt pt:tä tekemään keventelyruokavalion, ja olen parin viikon ajan lisännyt harjoitteluun aerobista liikuntaa lähinnä kävelyn muodossa 3-4 kertaa viikkoon. On tarkoitus kuoria tuo rasvakerros pois ja katsoa millainen "täti" alta oikein löytyy. Ainoa mikä jännittää on se olotila, mikä viime keväänäkin oli; kuukausien edetessä tunsi selvästi kalorivajeen myös treenatessa (alussa ei, päinvastoin). Pääasia on itselläkin kuitenkin koko ajan ollut hyvä olo ja mieli treenatessa, joten jos näin käy, sitten keventelen painoja salilla, ei kai sitä verenmaku suussa tarvitse treenata!
Joka tapauksessa kiitos myös palstalaisille, täältäkin oon saanut todella arvokkaita neuvoja ja tsemppiäkin. Se on tärkeää kun kuitenkin aika yksin tässä muuten näiden suunnitelmien kanssa mennään, kun kukaan ystävistä/tuttavista ei tällä tavalla treenaile/dieettaile.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kuulostaa hyvältä tämä tarinasi :) tsemppiä keventelyyn ja kun tähtäimessä ei ole kilpailut yms. Niin miksikäs sitä verenmaku suussa pitäisikään puurtaa :) itsekin olen täältä pakkotoistolta saanut hyviä vinkkejä ja olen saanut silmiäni auki ihan uudella tavalla liittyen treeniin ja syömiseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom