Onkos tääl kellään ongelmia lutikoiden kaa?

ite oon jo täs 3 päivää hereillä ilman unta kun oon ettiny niiitte tukikohtaa ja eilen alkuillasta löysin sen ja tapoin biokillillä...ehkä kohta saisin nukuttua mutta tarvii kai ootta viel et kaupat aukee et saa uusia aseita sielt.... luulen et ne vaan peräänty ja hyökkää viel takas...(TOIVOTTAVASTI EI!) Kun alkaa nähä jo harhoja ja kuulla :hyper: NIIN ja tosiaan 3v tässä kerenny asuu ja nyt alkanu yhäkkii tulla...varmaan joku venäläinen muuttanu naapuriin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli jenkeissa niita ja totesin, etta sodassa jaa aina kakkoseksi ja helpompi oli muuttaa uuteen asuntoon. Suomessa on onneksi pakkanen auttamassa. Ainoa tapa tappaa ne lienee kantaa kaikki makuuhuoneesta pakkaseen, jonka jalkeen nukkuu muutaman paivan lattialla makuupussissa (jonka on ennen operaation alkua hoidattanut pakkasessa). Huoneen jokainen lattialista myos tayteen myrkkya ja samalla myos kaikki talon vaatteet joko pesuun tai pakkaseen.

Samalla ilmoittaisin myos taloyhtiolle, koska Suomessa taitavat olla esim. vastuussa yleisista tiloista ja joutuvat myrkyttamaan ne.

varmaan joku venäläinen muuttanu naapuriin...

Tai sitten joku taloyhtiöstäsi on käynyt ulkomailla ja tuonut huomaamattaan matkalaukussaan pari yksilöä mukanaan.

Ilmoita välittömästi isännöitsijälle, joka hommaa ammattihenkilön myrkyttämään moiset eliöt talostanne. Noilla Biokilleillä ja muilla maitokaupan tuotteilla ei saa hävitettyä kuin itsensä muutamaksi tunniksi kämpästä karkuun. Ammattilaisten tekemiä myrkytyksiä tarvitsee pari-kolme kertaa.

Tai sitten joku taloyhtiöstäsi on käynyt ulkomailla ja tuonut huomaamattaan matkalaukussaan pari yksilöä mukanaan.

Ilmoita välittömästi isännöitsijälle, joka hommaa ammattihenkilön myrkyttämään moiset eliöt talostanne. Noilla Biokilleillä ja muilla maitokaupan tuotteilla ei saa hävitettyä kuin itsensä muutamaksi tunniksi kämpästä karkuun. Ammattilaisten tekemiä myrkytyksiä tarvitsee pari-kolme kertaa.

Tuokin vahan riippuu. Mun talossa kavi myrkyttaja tasaisesti, mutta ei niista eroon paasty. Ainoa tapa on periaatteessa tyhjentaa kamppa kaikesta, missa niita voi lymyilla, myrkyttaa koko paska, myrkyttaa tai pesta kaikki kamat (tai vie ulos kylmaan, mika tappaa myos) ja sitten tuo kamat takaisin.

Kylmästä sen verran, että voi olla tän talven osalta jo myöhäistä kun ne kuolee vasta oltuaan -20C:ssä 2h. Se ammattimainen myrkyttäjä ja jatkuva imurointi on se paras ase niitä vastaan. pari kolmekin kertaa päivässä imurointia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom