Onko treenatusta kropasta enemmän vaivaa kuin hyötyä?

En ole tapellut, en ole treenannut nyrkkeilyä, enkä muutenkaan omaa silmää näihin asioihin. Kuitenkin minun mielestäni tuo osaa lyödä, enkä usko että pärjäisin hänelle millään aseettomalla systeemillä. Tunnen kunnioitusta. Ei ole tarvinnut egobodata, kuten minun...

Edit. Varmaan vitsillä tehty video, mutta minua ei naurattaisi. Löisi perille, kun minun lyöntini olisi vielä matkalla.

View: https://youtu.be/JhaIMDgvIiY

Napakasti lähtee. Oon nähnyt ton videon ennenkin jossain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon miettinyt, että jos ylipaino nostaa verenpainetta, voiko suuri lihasmassakin niin tehdä. Löysinkin googlaamalla jotain muuta - mielenkiintoisen tutkimusväitteen, jonka mukaan mitä suurempi lihasmassa etenkin miehillä on keski-iässä, sitä pienempi voi olla sydän- ja verisuonitautien riski myöhempinä vuosinakin.

Eli voisikin olla ihan jees lisätä lihasmassaa entisestään muusta kuin egojohteisesta syystä. Ulkonäköni miettimistä yritän "leikata" noin kymmenesosaan nykyisestä... heh. Pitää opetella tekemään paljon oikeansuuntaista työtä "korvienväli mahdollisimman rentona".

(Isosta lihasmassasta on tutkitusti toki muutakin hyötyä, kuin tuo.)

Oon miettinyt, että jos ylipaino nostaa verenpainetta, voiko suuri lihasmassakin niin tehdä. Löysinkin googlaamalla jotain muuta - mielenkiintoisen tutkimusväitteen, jonka mukaan mitä suurempi lihasmassa etenkin miehillä on keski-iässä, sitä pienempi voi olla sydän- ja verisuonitautien riski myöhempinä vuosinakin.

Eli voisikin olla ihan jees lisätä lihasmassaa entisestään muusta kuin egojohteisesta syystä. Ulkonäköni miettimistä yritän "leikata" noin kymmenesosaan nykyisestä... heh. Pitää opetella tekemään paljon oikeansuuntaista työtä "korvienväli mahdollisimman rentona".

(Isosta lihasmassasta on tutkitusti toki muutakin hyötyä, kuin tuo.)

Mulla on korkea verenpaine, mutta uskon että johtuu tupakoinnista. Reilu vuosi sitten onnistuin olemaan polttamatta 7vko, niin verenpaineeni laski 108/75. Kuulemma isoilla lihaksikkailla miehillä, toi paine on hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom