Onko tietoa?

Mites onko mitään tietoa että kestääkö proteiini jauhe minkälaista kuumentamista jos vaikka vääntäis itse protsku patukat joissa olisi hiilareita vähän. Aattelin että jos jollain on tietoa jauheen kestämisestä uunia niin kertokee tai sit pitä ite kokeilla ja saa vaimo taas nauraa :hyper: kun ukko kokkailee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Petteri1980 sanoi:
Mites onko mitään tietoa että kestääkö proteiini jauhe minkälaista kuumentamista jos vaikka vääntäis itse protsku patukat joissa olisi hiilareita vähän. Aattelin että jos jollain on tietoa jauheen kestämisestä uunia niin kertokee tai sit pitä ite kokeilla ja saa vaimo taas nauraa :hyper: kun ukko kokkailee.

FAQ:ista vastaus tähänkin ongelmaan. :)

PATUKKAA!

Hiilareiden määrää sitten vaan puljaamaan itse omilla sekoituksilla...

Petteri1980 sanoi:

Offtopiikki, mut nuo otsikot vois kyllä laittaa tarkemmaks..helpottaa tietoa etsiviä..eli ei mitään Sellasta vaan että.../Tuota, kyselisin vaan... -otsikoita, vaan muotoillaan ne hyvään ja ytimekkääseen muotoon...

Jos jollain sitte viel ois liikaa aikaa ja jaksais kirjottaa mika noissa patukoitten aineosista tekee mitakin, eli mika pitaa kasassa, mika tuo makua ja sillee?

Vähän toisen lainen onko tietoa-kyssäri :

Kumpaa kannattaa uskoa broikun rintafileitten ravintoarvoiksi, pussissa lukevaa (18/0/6 per 100g, marinoitujen pussista) vai finelin (27,7/1,5/6,3 per 100g) ?

Ero on kuitenkin huomattava varsinkin ton proteiinin määrän, ja kalorien suhteen. Ekan mukaan 126 kcal/100g, toisen 174/100g.

Avernian, itse luottaisin ehdottomasti pakkauksesta löytyviin tietoihin. Finelin antamista arvoistahan ei voi millään tietää, mistä nimenomaisesta tuotteesta ne on otettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom