Onko täällä ketään...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Onko kukaan koskaan kokeillut pilkkoa kaljapullon korkia paljain käsin!! Itse sen olen saanut siihen 20 osaseen, mut ei yhtää enempää.. Meikällä on varmaan joku pakkomielle yrittää pilkkoo jotai esineitä nii monee osaa ku ne menee. Siis paljain käsin!! Esim. kerran ku vitutti oikein kunnolla, ni aloin vääntelee sellasta 0,5 l limpparipulloa. Jonkuu aikaa tuskissaan vääntelin ja kyl se kahtee osaa meni... Onko kellää samanlaisia pakkomielteitä? :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Felzer
Onko kukaan koskaan kokeillut pilkkoa kaljapullon korkia paljain käsin!! Itse sen olen saanut siihen 20 osaseen, mut ei yhtää enempää.. Meikällä on varmaan joku pakkomielle yrittää pilkkoo jotai esineitä nii monee osaa ku ne menee. Siis paljain käsin!! Esim. kerran ku vitutti oikein kunnolla, ni aloin vääntelee sellasta 0,5 l limpparipulloa. Jonkuu aikaa tuskissaan vääntelin ja kyl se kahtee osaa meni... Onko kellää samanlaisia pakkomielteitä? :evil:

ööö...EI!:kippis1:

Joo kyllä toi aika erikoista on.:rolleyes: Tulee lähinnä mieleen eräs luokkakaverini ala-asteella,joka pilkkoi kaiken minkä käsiinsä sai. Mm. eräällä kerralla kun se tyyppi kävi meilla ni se rikkoi puhelimen,pöydän kannen ja pilkkoi vasaralla pihalla olevan kivilaatan. Kaikki meni muka vahingossa paskaksi ja tää kaveri ei sitten viiteen vuoteen meille tullutkaan. Niin ja rikko se koulussa mm ovia,ikkunoita ja suurin osa meni oikeesti vahingossa hajalle,legendaarisin oli se kun mentiin liikuntasaliin niin se repäs oven saranoineen päivineen irti ja faksi sitten kiros et pitikö tääkin rikkoa ja kaveri yritti selittää syyttömyyttään... :lol2: Terve vaan jos tunnistat itsesi...

McCallumista

Legendaarisesta McCallumin Keys to Progress-oppaasta löydät ohjeita "käytännön voimamiesjuttuihin", eli mm. korkinvääntelyyn:D

Olen joskus junnuna kaljapullon korkin paloitellut. meni muistaakseni johonkin 40:een osaan. Aikaa meni useampi päivä ja voimaa ei juurikaan tarvinnut, kunhan vaan jaksoi väännellä kunnes metalli "väsyi".

Originally posted by Felzer

Joskus yläasteella tai lukiossa uskonnon tunnilla kerran vääntelin kaljapullon korkkia aikani kuluksi. Jotain parikymmentä palaa siitä taisi tulla, en muista tarkasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom