SUPERCARB 1kg -40%

Onko täällä ketään, jonka tavoitteena ei ole polttaa kropasta rasvaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu

Mopsy80

Hopeless Gage
Tuli vain mieleen kysäistä, kun mututuntuma on se, että naisilla rasvanpoltto korostuu aina ennen muuta, mitä ruokavalioon ja liikuntaan tulee. Toki tällä palstalla myös lihasten kasvatus, mutta yleensähän sekin tapahtuu siten, että jossain vaiheessa tarkoituksella dieetataan rasvaa pois lihasten päältä. Onko siis ketään, jonka ei tarvitse murehtiä kroppansa rasvoja ja pyri ruokavaliolla vähentämään rasvaa kropasta?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minä! Tai no, miten sen ottaa. Monen mielestä mulla olisi varmaan rasvaa poltettavaksikin asti, mutta ainakin tällä hektellä olen itse enemmän kiinnostunut kunnon kohotuksesta kun rasvan polttamisesta. Varsinkin, kun olen tahattomasti laihtunut mm. erilaisten muiden ruokavalio-ongelmien (mm. epäily keliakiasta), ja haluaisin nyt saada tämän kehityksen pysähtymään. Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa saatan haluta saada vähän lihaksia näkyviin rasvan alta jos ne ei ala itsestään erottua, mutta se ei ole missään nimessa ajankohtaista nyt (kun ei niitä lihaksia vielä juuri olekaan :D).

Onko siis ketään, jonka ei tarvitse murehtiä kroppansa rasvoja ja pyri ruokavaliolla vähentämään rasvaa kropasta?

Ei minun tarvitsisi murehtia, enkä mä varsinaisesti murehdi. Enkä yritä laihduttaa (jota hienosti nykyisin kutsutaan rasvanpoltoksi). Lähinnä yritän olla lihomatta (herkkuperse). Kyllähän mä haluaisin kadottaa kilon rasvaa, mutta olen laiska. Ei nyt huvita. Ihan hyvälle mä näytän ja elämä on helppoa. Riittäköön tämä siis toistaiseksi.

Tässä myös yksi, joka haluaa pysytellä suht alhaisissa rasvoissa, muttei halua laihtua yhtään lisää. Lihasmassaakaan en juuri toivo lisää - voimaa sen sijaan saa tulla, sitä ei voi koskaan olla liikaa! Toki voiman kasvatus kasvattaa aina vähän sitä lihastakin, mutta pääasiassa välttelen maksimaalista hypertrofiaa. Jos vaakaan ja peilikuvaan on luottamista, niin on mulla arviolta kilo lihasta tullut vuoden sisällä ilman, että sitä massaa olis tavoteltu. Lähinnä tuo kasvu on tapahtunut selässä ja hartioissa (vuoden takaseen ihan selkee ero ja vaakakin näyttää +1kg) ja mies aina nauraakin mulle, kun kuulemma kuljen aina banaanit kainalossa :D Voima on lisääntynyt aika mukavasti :)

Tuli vain mieleen kysäistä, kun mututuntuma on se, että naisilla rasvanpoltto korostuu aina ennen muuta, mitä ruokavalioon ja liikuntaan tulee. Toki tällä palstalla myös lihasten kasvatus, mutta yleensähän sekin tapahtuu siten, että jossain vaiheessa tarkoituksella dieetataan rasvaa pois lihasten päältä. Onko siis ketään, jonka ei tarvitse murehtiä kroppansa rasvoja ja pyri ruokavaliolla vähentämään rasvaa kropasta?

Minä! Tää vuosi kerätään lihasta ja ensi vuonna mahdollisesti bikini lauteille, jos kroppa on siinä kunnossa et omaanki silmään näyttää valmiilta. Ekaa kertaa elämässäni oon oikeesti rehellisesti itsekin nyt onnellisesti offilla, enkä stressaa vaakaa ja oon onnellinen kun rauta liikkuu :) Mitään läskibulkkausta en siis todella tässä toteuta, mut pakostihan sitä muutaki kun sitä toivottua lihasta, kun joutuu syömään enemmän. Vapauttavaa noinniinku muuten kun ei tarvi ressata läskeistä :D

Mulla ei myöskään ole suunnitelmissa polttaa rasvaa kropasta. Koitan kasvattaa lihasmassaa ja syödä sopivasti. Melkein kaikki farkut on jo jääneet pieniksi... :wtf: No onneks hameet mahtuu vielä.

Yritän salitreenillä + kevyillä plussakaloreilla lähinnä saada terveen, hyvinvoivan kehon ja jotain pyöristymistä aikaiseksi. Luonnostaan kun olen hoikka niin en näe siinä erityisemmin mitään tavoiteltavaa. Hoikka kroppakin näyttää kuitenkin paremmalta kun on edes jonkunlainen peruskunto samalla. Lihakset tuo kivasti ryhtiä ja pehmeyttäkin luiden ympärille, vaikka olemus säilyisikin timminä. Uskon että oma ideaalikroppani vaatisi nykyistä hieman isomman rasvaprosentin sekä huomattavasti lisää lihasmassaa, joten sitä nyt tässä rauhassa kasvatellaan ja seuraillaan tilanteen etenemistä.

Täällä myös!
Jes, ihanaa, että tänne ilmestyi ketju meille kasvajille :hyvä:
Eli vahvasti massan keruun puolella ollaan, tarkoitus saada mahdollisimman paljon lihaa tarttumaan kehoon - toki mielellään valtaosa kivenä, mutta kyllä sitä pehmoistakin saap tulla.
Nyt tänne meidän lounaalla santsaavien ja hissiä käyttävien neitojen tsemppejä! Olisi ihana edes tänne heitellen jakaa ajatuksia muhkujen saavuttamisesta (ja toki tsempata dieettaajiakin, en siis dissaa tässä ketään!) :rock:

Hep!

Itsellä paino aina keikkunut siellä normaalipainoisen alarajalla, joten salilla käyn ja liikun yleensäkin kunnonkohotus/lihaksienhankkimismielessä. Vaa'alla en juuri käy, koska samaa lukua se on näyttänyt jo vuosikausia (pl. raskausajat).

Kiva etten ole ainoa "ei-laihduttaja" täällä. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
minäminä :hyper: tavoitteena on saada lisää lihasta, ei niinkään vähentämään rasvaa :) vaaka on lentänyt pois tästä talosta ja mennään peilikuvan voimalla eteenpäin :D

Meitähän on jo tässä kohta oikein sopiva lihaklubi kasassa :dance:
Keväällä kasvatustalkoiden merkeissä tapaaminen asiaan kuuluvien evästen voimin :)

Minä lähtökohtaisesti ajattelen kuuluvani tähän ryhmään ! Pienikokoinen ja hintelä nainen kun olen, niin täältä foorumilta aikomus ammentaa tietoo et pääsis alkuun salitreenaamisessa ja sais tota massaa ja voimaa lisää! :)

Jes, ihanaa, että tänne ilmestyi ketju meille kasvajille :hyvä:

Ymph. Eli punttimimmi on joko massakaudella tai dieetillä? Väärin. On muitakin tavoitteita ja muita syitä puntata kuin varsinainen massankasvatus tai rasvantiristely. Mä ainakin oon niin kilpailuhenkinen, että mulle on ollut ja on yhä kova työ opetella tykkäämään treenistä treenaamisen takia, ei vain siksi ja silloin kun voimaa tulee lisää. Suuria massatavoitteita mulla ei ole koskaan ollut, vaikka jaksankin haaveilla isoista pulleista käsistä ja jumalaisesta takapuolesta. On hienoa, kun pystyy kuukausien ja jopa vuosien samoja sarjoja tahkottuaan yhä toteamaan: "Olipa hyvä treeni."

Toki parasta on kehitys, mutta ilmankin voi käydä salilla ihan onnellisesti.

Ymph. Eli punttimimmi on joko massakaudella tai dieetillä? Väärin. On muitakin tavoitteita ja muita syitä puntata kuin varsinainen massankasvatus tai rasvantiristely. Mä ainakin oon niin kilpailuhenkinen, että mulle on ollut ja on yhä kova työ opetella tykkäämään treenistä treenaamisen takia, ei vain siksi ja silloin kun voimaa tulee lisää. Suuria massatavoitteita mulla ei ole koskaan ollut, vaikka jaksankin haaveilla isoista pulleista käsistä ja jumalaisesta takapuolesta. On hienoa, kun pystyy kuukausien ja jopa vuosien samoja sarjoja tahkottuaan yhä toteamaan: "Olipa hyvä treeni."

Toki parasta on kehitys, mutta ilmankin voi käydä salilla ihan onnellisesti.

Tiivistitpä hyvin omankin ideologian. :)

Salille paluun motivaattorina itsellä oli alkuun lempifarkkuihin taas mahtuminen. Matkalla siihen tavoitteeseen sitä taas huomasi ja muisti, miten salitreeni on mulle vaan aina se paras laji, niin terapiamuotona (saan itseni salilla lähes vegetatiiviseen tilaan, eli mainio stressinpoistokeino) kuin muutenkin, ja mikään muu urheilumuoto ei pidä aineenvaihduntaani yhtä nopeana, kuntoustusaspektia polvien ja selän osalta unohtamatta.

Painot ovat itselle vain suoritusväline, eli en tavoittele mitään merkittävää voimatasojen kasvua. Rasvaprosenttia ei tarvitse laskea. Kisoihin en tähtää.

Toki sitä on asettanut itselleen jotain uusia tavoitteita tyyliin pyöreämmät olkapäät, mutta siihenkin etenen maltillisilla plussilla tai jopa nollilla bulkkaamisen sijaan, koska a. mulla ei ole kiire, ja b. tykkään olla kohtuullisen tikissä 365.

Eli käyn salilla, koska nyt vaan satun nauttimaan taas siitä hommasta niin paljon.

Jeeps, enkä noin suoraviivaisesti ajattele todellakaan itsekään!!
Tässä vain hehkuttelen itse sitä, että omana tavoitteena on saada runkoon kaikkea mahdollista, eli kokoa lisää :) Ja kun sitä on soppelisti, jatkan ehdottomasti treenielämästä nauttimisesta ja tästä upeasta harrastuksesta - jonka nyt otan itse erittäin tärkeänä osana elämää, ja jossa siis on nyt iso halu ja tarve kehittyä :)

Jeeps, enkä noin suoraviivaisesti ajattele todellakaan itsekään!!
Tässä vain hehkuttelen itse sitä, että omana tavoitteena on saada runkoon kaikkea mahdollista, eli kokoa lisää :) Ja kun sitä on soppelisti, jatkan ehdottomasti treenielämästä nauttimisesta ja tästä upeasta harrastuksesta - jonka nyt otan itse erittäin tärkeänä osana elämää, ja jossa siis on nyt iso halu ja tarve kehittyä :)

Harmi vain, että ainakin itsellä tuo "sopivasti" on aina jossain kahden askelen päässä. :face:

Minä olen nyt dieetillä, mutta dieettaan hyvin laiskasti ja hitaasti, koska mullakaan ei ole kiire mihinkään, enkä tähtää kisoihin etc. Mutta, kyllä mä haluan jossain vaiheessa aloittaa maltillisen bulkkauksen ja katsoa, mitä tapahtuu. Suurin motivaatio treenaamiseen on se, että nautin siitä ja tulee hyvä olo. Toinen syy on se, että se pitää kropan hyvän näköisenä ja kiinteänä.
Mut kyl mä haluan vahvemmaksi ja paremmaksi, ja nähdä mihin kaikkeen pystyn. Eli aion kokeilla ainakin muutamaa dieetti/massakautta toivon mukaan.

Harmi vain, että ainakin itsellä tuo "sopivasti" on aina jossain kahden askelen päässä. :face:

Ainahan se on! :D

Kun eihän se, ettei dieettaa tai bulkkaa, poissulje sitä, etteikö haluaisi kehittyä. Eikä se, ettei mitään isoja massoja hae, poissulje sitä, etteikö sitä muhkua saisi kuitenkin lisää tulla. Ja se, että on tavoitteita, ei sitten taas tarkoita sitä, että nykyisellään jotenkin kriiseilisi tai olisi tyytymätön; päinvastoin. Mä suhtaudun hommaan nimenomaan kuvanveistoaspektista, eli tuo on valmis, pidetään se näin, tuosta vähän pois, tuohon voisi lisätä.

hep. päinvastoin. liiton vaihto edessä ja 3 kg painoluokan ylärajalle matkaa. lisää lihasta kiitos.

Suositut

Back
Ylös Bottom