Onko täällä aina joku?

Tuli vaan mieleen, että onko täällä joskus klo 4.00 joku kirjoittelemassa ja lukemassa viestejä? Itellä ei ainakaan ole tapana. :lol2:
Voi olla aika :wanha: mutta tuli vaan mieleen.
Tänks ylläpito :arvi: :worship:

devilpump sanoi:
Tuli vaan mieleen, että onko täällä joskus klo 4.00 joku kirjoittelemassa ja lukemassa viestejä?
Aina välillä tuo nukkumaanmeno pääsee vähän venähtämään, eli kyllä minut ainakin saattaa joskus löytää klo 4 aikoihinkin täältä. :nolo:

Viimeksi kun poikkesin joskus ennen viittä, niin taisi olla joku parisenkymmentä tyyppiä online.
En sitten tiedä, että eivätkö vielä olleet menneet nukkumaan vai olivatko jo heränneet.

Joskus kun on venähtänyt kotiin tulo hieman myöhään (5.00) niin kyllä täällä porukkaa on. Toiste taas lähden 6 aikoihin aamulenkille ja silloinkin on näkynyt porukkaa :)

Ainakin VIP irc-kanavalla on menoa useimmiten 24/7 ja aamuneljältäkin saattaa monesti olla keskustelut käynnissä. On täälläkin kellon ympäri yleensä vähintään parikymmentä online.

kun tein yötyötä ja surffasin tääl aktiivisesti niin klo 01-03 välillä saatto olla hetkiä jolloin nikkini oli ainut listalla.tämä tilanne oli siis viime syksynä

Mä ainakin käkin täällä pelkästään öisin,ei oikeen kestä tuota päivänvaloa nämä hommat... ;)

Monet tehtaat pyörii 5 vuorossa, joten kuollutta hetkeä ei varmaan pakkiksellakaan ole.

mm. meitsi on täällä aamusta ku tuun töistä näihin aikoihin!
Sit hiljasina tunteina vatkaan itseni uneen haaveillen siitä, kuinka ZannaZ floodais mun privaboxin täyteen viestiä: "haluun sun bittik**rpää ruipelo!!!" :kuola:

:love:

Yövuorojen aikaan tulee ankarasti näitä sivuja koluttua...

Teen ainoastaan yövuoroja joten aika välillä 16.30- 0530 olen melko lailla pakkotoistolainen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom