Onko sinulla hyvät refleksit????

Tossa teille vähän osoitteita, joissa voitte testata refleksejänne. Itse sain ylemmässä 0.11 sekuntia ja alemmassa keskiarvon 0.198 tokalla yrityksellä. Huippu pikajuoksijoiden reaktiot ovat välillä 0.1-0.15 sekuntia (ei niin että sitä voisi verrata noihin).
YU-kisoissa alle 0.1 sekunnin reaktiot oletetaan varaslähdöksi.

On muuten addiktiota aiheuttavia.

Käy kokeilemassa!!!!!!!!!!!!!!!!

http://refleksi.iflanken.com

http://www.spikything.com/games/reaction/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eka..tuurilla..:D 0,11
tokas muutaman klikkailun jälkeen..

times in seconds
0.219
0.201
0.057 helvetinmoisella mäihällä..:lol2:
0.213
0.177
average 0.173

your average reaction time was 0.173...that´s fast!

:worship:

Mulla menee noi testit ihan käteen todennäköisesti huonon hiiren takia. Juoksutelineistä olen irronnut ajassa 0,134 s, tosin olen kokeillut vain muutaman kerran antureiden kanssa.

sain tosta ekasta linkistä tokalla 0.05 . tuli lukeen että "mahdotonta, mutta hyvä yritys" tai jotain sinne päin

toisesta 0.18 ja muut päälle 0.250

Shape oletko yleiurheilija, vai missä yhteydessä olet testannut noita "sähkötelineitä".

0.134 on käsittääkseni todella hyvä (itse en ole vielä koskaan lähtenyt tollaisista telineistä).

Onneksi en, muuten rupeisi itkettämään.:itku:

Addiktoivaa juu :evil:
Parhaiks jäi ekasta 0,12. Toisesta keskiarvoks 0,177 ja nopein reaktio 0,155. Parempaan ei pystyny, molemmissa parhaat tulokset toisella yrittämällä.

Keskiarvo 0,171

Originally posted by Pertti 123
Heh tais toi 0.057 mennä vahingossa, vai oliko se tarkoituksella painettu?

joo se oli vahingos mä luulin jo et tulee se penalty mut ei ois oikeastaan paremmin osua kohalleen..mut tomba on näköjään saanu paremmin..:(

Tossa alemman linkin vikassa "värivaihdoksessa" eli siinä kun se pallo muuttuu isoksi niin vetäsin hirveellä ennakolla ja säkällä tuloksen 0,024. Kaikki muut ajat paskoja :lol2:

Jotenkin en pysty reagoimaan tuohon napin painallukseen tarpeeksi hyvin. Tuntuu että aivot ymmärtävät täysin mitä ruudulla tapahtuu mutta sitten kun täytyy painaa nappia ollaan kuin hidastetussa filmissä.
Täytyy käydä varmaan lääkärissä.
:)

Originally posted by shape
Mulla menee noi testit ihan käteen todennäköisesti huonon hiiren takia. Juoksutelineistä olen irronnut ajassa 0,134 s, tosin olen kokeillut vain muutaman kerran antureiden kanssa.

kokeile seuraavaa:
laita hiiri lattialle ja aseta jalkasi siten, että vasen päkiä on vasemman hiiren korvan päällä ja oikea oikean korvan päällä.
paina vasemmalla jalalla nappi pohjaan ja eimuutakun odottelemaan.
hyvä lajireeni näin kurakeleillä...

p.s. itelläni kuudes hiiri menossa tänään
tietääks kukaan monelt gigantti menee kiinni?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom