Onko palstalla pedofiilejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oguman
  • Aloitettu Aloitettu
Naama pitäs näyttää ja ois vieläkin ihan tarpeeksi vaikea. Eihän noiden kuvien perustella osaa Einokaan sanoa ikää.

Onko palstalla pedofiilejä?
Näin huumorin hetkeksi unohtaen - varmasti on.

Ande sanoi:
Otat sen pluginin jota se vaatii. Painat sitä linkkiä ja paljo muuta ei tarvi tehäkkään. Tosin, jos oot asentanu Firebirdin zipistä purkamalla etkä exestä, niin voi olla että joudut tekemään sen reg muutoksen, jotta se toimii.

btw, muistaakseni huomenna tulee tulilintu 0.8 !

wtf, ei toimi noi hymiöt... :wtf:
Rarista, Mitäs mä sinne regiin rassaan?
mitäs uutta fireybitch 0.8?

Kuinka tämä pedofiili määritellään? Onko se ihminen jolla pedofiilisia ajatuksia vai joka oikeasti on toteuttanut sen?

:offtopic: Barbell miksi vaihdoit avatarin?

Baarikello sanoi:
Aikuisten oikeesti - millä perusteella?

No varmasti on, kun joku ilmeisesti huomattavasti vanhempi pervo oli lähetelly mun 15-vuotiaalle siskolle häiriintyneitä viestejä. Sais vaan tietää kuka se on :curs:

Juha1 sanoi:
Rarista, Mitäs mä sinne regiin rassaan?
mitäs uutta fireybitch 0.8?

Se reg juttu oli muistaakseni yksi tiedosto, jota klikkaamalla se purkaa itse itsensä rekisteriin. Löytyy varmaan googlella. Ja 0.8 myöhästyi. Näillä näkymin tulee maanantaina.

Kusimato sanoi:
Kuinka tämä pedofiili määritellään? Onko se ihminen jolla pedofiilisia ajatuksia vai joka oikeasti on toteuttanut sen?

Löysin yhden määritelmän googlella täältä.:nolo:

Lääketieteellinen pedofiili-määritelmä kuuluu niin, että se on aikuisen seksuaalisuuden kohdistumista alle 14-vuotiaaseen ja yli 5-vuotta nuorempaan lapseen. Se ei itsessään vielä pidä sisällään hyväksikäyttöön syyllistymistä! Pedofiilikin siis voi elää syyllistymättä lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Kusimato sanoi:
:offtopic: Barbell miksi vaihdoit avatarin?

Molemmat on niin hilpeän näköisiä :kuvia:, että on ihan sama, kumpi niistä tuossa köllöttää. Koeta kestää. ;)

Naurettava testi. Miten muka pelkän vartalon mukaan mitään ikää pystyy arvioimaan. Varsinkin, kun noikin muijat lähentelee jo yläikärajaa, mitä jossain Ale Bubissa esimerkiksi yleensä hengaa ja baareissa sentään pitäisi kai olla vähintään k-18.

Baarikello sanoi:
Molemmat on niin hilpeän näköisiä :kuvia:, että on ihan sama, kumpi niistä tuossa köllöttää. Koeta kestää. ;)

Tuosta uudesta kuvasta tulee mieleen eräs autonasentaja täälläpäin, hienot viikset :lol2:

Tähän threadiin ei voi kommentoida kuin...

5/5. Kaikkea mikä liikkuu ja on karvainen reikä voi panna.....?????

Back
Ylös Bottom