Onko palstalla kiinnostuneita kilpailijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

IsoDino

VIP
Mielestäni SM-kehonrakennukseen tarvitaan "uusia kykyjä" ja näin haluan auttaa uusia kilpailijoita valmistautumisessa kilpailu-uraan.

Niin, onko palstalla kiinnostuneita kilpailijoita? Voin antaa neuvojani ja kaikenlaista apua jos oikeasti olet menossa kilpailemaan kehonrakennuksessa. Toivottavasti olet Tampereen lähettyviltä tai sitten ihan mistä vaan...

Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IsoDino sanoi:
...Myös fitness-"tytöt" otan mielelläni "valmennuspiiriin"!!...

Hyvä, että laitoit tuon tytöt lainauksiin, sillä täällä päässä kiehahtaa aina, kun esim. Bodauslehdessä on juttu jostain hyvin menestyneestä fitnesskilpailijasta, ikää >30-vuotta ja lapsia liuta kotona, ja sitten vielä tytötellään. Harvoin vaikkapa Mikael Ingberistä otsikoidaan juttua tyyliin "Keihäänheittäjätyttö, Mikaelille hopeaa!" :rolleyes:
Joo, myönnän tässä asiassa pipo on ehkä karvan verran piukee, mutta minkäs teet :D

IsoDino sanoi:
Mielestäni SM-kehonrakennukseen tarvitaan "uusia kykyjä" ja näin haluan auttaa uusia kilpailijoita valmistautumisessa kilpailu-uraan.

Niin, onko palstalla kiinnostuneita kilpailijoita? Voin antaa neuvojani ja kaikenlaista apua jos oikeasti olet menossa kilpailemaan kehonrakennuksessa. Toivottavasti olet Tampereen lähettyviltä tai sitten ihan mistä vaan...

Itse en ole menossa kisaamaan, mutta pakko todeta, että reilua käytöstä Dinolta.
Monihan itse pidemmälle päässeenä koittaa pantata tietoa, eikä suinkaan halua jakaa sitä muille.
Great man, toivottavasti löytyy "valmennettavia".
:kippis1:

Kimmo sanoi:
Itse en ole menossa kisaamaan, mutta pakko todeta, että reilua käytöstä Dinolta.
Monihan itse pidemmälle päässeenä koittaa pantata tietoa, eikä suinkaan halua jakaa sitä muille.
Great man, toivottavasti löytyy "valmennettavia".
:kippis1:

yhdyn tähän kommenttiin!

Quadzilla sanoi:
:offtopic: Oletkos muuten itse menossa tänä vuonna yleiseen sarjaan kisaamaan?

Itse jätän tämänkin vuoden väliin. Olen joutunut olemaan nyt jo 9 viikkoa treenitauolla mm. keuhkokuumeen ja leikkauksen takia. Ja nyt menee vielä jonkin aikaa kun saan treeniluvan. Mutta täältä tullaan vielä... :curs:

vilma-liina sanoi:
Hyvä, että laitoit tuon tytöt lainauksiin

W00t? What about punttimimmit then? :D

Mutta kuten muutkin niin propsit dinolle siitä, että pro lähentyy vapaaehtoisesti amatöörejä. :thumbs:

IsoDino sanoi:

oon voimaillu n.5v en ole bodaillu vielä ikinä mutta nyt haluaisin alottaa en vain tiedä miten treenata?
tänään aloitin jonkinlaisen dietin tällä hetkellä paino on 97kg ja rasvaa n. 20%
aerodynaamista mulla on 3-4 kertaa viikossa+ hiit kerran viikossa

ps. bodauksessa olen täysin noviisi/aloittelija mun kuvia voit käydä kattomassa kuvat osiolla,

onko minkäänlaista toivoa lavalle?=/

albertto sanoi:
oon voimaillu n.5v en ole bodaillu vielä ikinä mutta nyt haluaisin alottaa en vain tiedä miten treenata?
tänään aloitin jonkinlaisen dietin tällä hetkellä paino on 97kg ja rasvaa n. 20%
aerodynaamista mulla on 3-4 kertaa viikossa+ hiit kerran viikossa

No eikös tuolla treenipuolella ole aika paljon informaatiota erilaisista treeniohjelmista ja dieteistä liittyen kehonrakennukseen? Sieltä vinkkejä hakemaan...

Ja ihan btw, aerodynamiikalla ja kehonrakennuksella ei taida olla paljoakaan yhteistä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom