Onko ollut kiropraktikosta hyötyä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kannattaa käydä!

Mulla itelläni on todellakin ollut hyötyä!

Joskus 4-5 vuotta sitten mulla kävi lumilautailuäksidentti tai parikin joista toinen oli niin kova tälli että selkä meni aivan paskaksi.
Silloin en tiennyt kiropraktikoista mitään ja juoksin vaan eri lääkäreillä eikä kukaan osannut mitään tehdä. Kyllästyinkin koko touhuun ja annoin vaivan olla ja totuttelin kipuun.

Silloin tällöin jumppailin selkää parin viikon jaksoissa kunnes aina laiskuuttani lopetin. Se yleensä helpotti vähän hetkeksi kunnes taas oli selkä todella kipeä ja jumissa.
Kuitenkin urheilin ja touhusin kaikennäköistä koko ajan kivuista välittämättä. Aika usein selkä olikin niin jumissa että en saanut melkein housuja ja sukkia jalkaan tai kengistä puhumattakaan.

Nyt vasta tässä noin 5 kuukautta sitten otin taas asian hoitaakseni ja eri koukeroiden kautta päädyin kirolle.
Ensin selkää avattiin noin kerta viikkoon muutaman viikon ajan ja siitä pikkuhiljaa alettiin harventaa käyntejä ja nyt on selkä jo todella hyvässä kunnossa.
Ja mulla noin useasti käynti ei todellakaan ollut turhaa tai kiropraktikon ahneutta koska selkä todellakin meni aluksi todella nopeasti takaisin siihen jumiin mihin se oli monta vuotta jo tottunut.
Vieläkin hoito jatkuu mutta aika harvakseltaan tarvitsee käydä ja nykyään saan itsekin "ruksautettua" paikat auki kun menee pieneen jumiin välillä esim pitkään istuessa yms.
eli siis mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia ja voin sanoa että on ollut mulle melkein parasta apua koskaan mihinkään vaivaan.

Olen siis käyny tossa itäkeskuksessa maanmerkissä sijaitsevassa finnkirossa. Osaava ja taitava kaveri! suosittelen!

Toivottavasti tästä saa jotain selvää kun nopeasti näpyttelin enkä jaksa tarkistaa mitä tuli kirjotettua:)

mitenkäs pystyykö kiro hoitamaan esimerkiks muljuvaa nilkkaa? Pystyykö mennä muutenkin, vaikkei suoranaista vaivaa olisikaan? Jalat voi varmaan käsitellä kokonaan...?

Latest posts

Back
Ylös Bottom