SUPERCARB 1kg -40%

Onko krapula vapusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei ole krapulaa. Grillailin kaverin kanssa ilalla ja sen jälkeen nukuin univelkoja pois. Nyt on mukava levänneenä alkaa opiskella ja koodata.

Ei ole. Kuskina olin ja puol yksi jo kotona. Pääsee tänään sit vähän salille pumppailemaankin.

Niin kivaa olla nuori, vedin perseet olalle eikä mitään ongelmia krapulan kanssa :)

Ei ole. Äsken käypäsin lenkilläkin jo. Kiltisti meni kotosalla tuo aatto. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Luulin että olisin oksentanut tähän mennessä mahani ulos, mutta ei. Jee. Siiderillä, kuohuviinillä ja oluella mentiin. Paikkojen vaihtojen välillä tuli harrastettua runsaasti kävelyä, mikä hidasti juomatahtia (aloitettiin kuitenkin jo heti kolmen jälkeen). Yöllinen Aurajoen rannalla nautittu Frutti di mare -pizza lienee vaikuttanut osaltaan suht normaaliin oloon aamulla. Kannatti lähteä baarista ennen pilkkua, ei tarvinnut jonottaa kebabbilassa. Ainoastaan tuon pizzan kaloreista on morkkis, olen mukamas dieetillä.

Luulin että olisin oksentanut tähän mennessä mahani ulos, mutta ei. Jee. Siiderillä, kuohuviinillä ja oluella mentiin. Paikkojen vaihtojen välillä tuli harrastettua runsaasti kävelyä, mikä hidasti juomatahtia (aloitettiin kuitenkin jo heti kolmen jälkeen). Yöllinen Aurajoen rannalla nautittu Frutti di mare -pizza lienee vaikuttanut osaltaan suht normaaliin oloon aamulla. Kannatti lähteä baarista ennen pilkkua, ei tarvinnut jonottaa kebabbilassa. Ainoastaan tuon pizzan kaloreista on morkkis, olen mukamas dieetillä.
Ei se parihassua kaloria sun dieettiä kaada :thumbs:
Juu ja maisteltua tuli melko mukavasti mutta krapulasta ei ole tietoakaan, on se kiva olla nuori:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom