Elikkäs ohjelmani on tämmöinen. Tavoitteena nyt ainaskin jouluun asti tehä penkissä voimatreeniä tolla miken 2x6 systeemillä. Olen miettinyt, että kannattaako tehdä normaali penkki 2x6 ja kapeepenkki 3x10 samana päivänä. Ja miten ylipäätään kannattaa tehdä että tulisi voimaa normaalipenkkiin. Jos joku mättää ohjelmassani, niin osaisitteko neuvoa miten muuttaisin sitä.
Vuoden olen käynyt salilla. Penkkiä olen tehnyt puolisen vuotta. Maximi nytten 75kg. Muuten siis on lihasta tarkoitus kasvattaa, mutta penkissä sitten voimaa.
Ti: - Penkki (normaali): 2x6 Miken systeemillä
- Hauis: 3x10 tangolla ja 3x10 käsipainoilla reiteä vasten istualteen
- Yläselät: Ylätaljalla veto rinnalle 3x10 ja Alataljasoutu 3x10
- Rinta: 3x10 semmoisella laitteella, vähän kuin tekis penkkiä istuma-asennossa. Ja 3x10 rutistukset taljalla-
- Vatsat: Alavatsat 3x10, painon kanssa kierrot 3x10 ja suorat 3x20 painoitta
- Alaselät: 3x10 alataljasoutulaitteessa ja 3x10 semmosessa normaalissa laitteessa.
- Kyljet: 3x12 käsipainoilla ja 3x10 taljassa
To: - Penkki(normaali): 2x6
- Ojentajat: 3x10 kapea penkki ja 3x10 taljassa
- Olkapäät: 3x10 tangolla nostetaan eessä leuan alle. Ja 3x10 käsipainoilla nostetaan eteen käsi suorana.
- Yläselät: Käsipainoilla maasta veto rinnalle kun polvi on penkillä 3x10 ja semmoinen lavanseudun lihasten laitteessa 3x10.
Pe: Tällöoin saatan käydä tekemässä samanlaisen ohjelman vatsoille, alaselille ja kylille.
Su: Jalat: pitäisi olla ihan hyvä ohjelma, sitä ei ole tarve muuttaa.
Keskiviikkoisin ja Lauantaisin tulee pyöriltyä jonkin verran mainosten jakelun merkeissä, mutta ajattelin ehkä perjantaisin ruveta käymään normaalilla juoksulenkillä.
Ravinnosta sen verran, että syön melko monipuolisesti sekä terveellisesti 2 lämmintä ateriaa päivässä, aamupalan+iltapalan ja salipäivinä yleensä joku banaani ennen treeniä välipalaksi. Protskun otan salitreenin jälkeen.
Noh eiköhän siinä tullut lähes kaikki asiat jotka mieltä askarruttaa. Lisäilen jos tulee jotain mieleen. Kiitoksia jos jaksoit lukea ja etenkin jos jaksoit kommentoida ja auttaa
Vuoden olen käynyt salilla. Penkkiä olen tehnyt puolisen vuotta. Maximi nytten 75kg. Muuten siis on lihasta tarkoitus kasvattaa, mutta penkissä sitten voimaa.
Ti: - Penkki (normaali): 2x6 Miken systeemillä
- Hauis: 3x10 tangolla ja 3x10 käsipainoilla reiteä vasten istualteen
- Yläselät: Ylätaljalla veto rinnalle 3x10 ja Alataljasoutu 3x10
- Rinta: 3x10 semmoisella laitteella, vähän kuin tekis penkkiä istuma-asennossa. Ja 3x10 rutistukset taljalla-
- Vatsat: Alavatsat 3x10, painon kanssa kierrot 3x10 ja suorat 3x20 painoitta
- Alaselät: 3x10 alataljasoutulaitteessa ja 3x10 semmosessa normaalissa laitteessa.
- Kyljet: 3x12 käsipainoilla ja 3x10 taljassa
To: - Penkki(normaali): 2x6
- Ojentajat: 3x10 kapea penkki ja 3x10 taljassa
- Olkapäät: 3x10 tangolla nostetaan eessä leuan alle. Ja 3x10 käsipainoilla nostetaan eteen käsi suorana.
- Yläselät: Käsipainoilla maasta veto rinnalle kun polvi on penkillä 3x10 ja semmoinen lavanseudun lihasten laitteessa 3x10.
Pe: Tällöoin saatan käydä tekemässä samanlaisen ohjelman vatsoille, alaselille ja kylille.
Su: Jalat: pitäisi olla ihan hyvä ohjelma, sitä ei ole tarve muuttaa.
Keskiviikkoisin ja Lauantaisin tulee pyöriltyä jonkin verran mainosten jakelun merkeissä, mutta ajattelin ehkä perjantaisin ruveta käymään normaalilla juoksulenkillä.
Ravinnosta sen verran, että syön melko monipuolisesti sekä terveellisesti 2 lämmintä ateriaa päivässä, aamupalan+iltapalan ja salipäivinä yleensä joku banaani ennen treeniä välipalaksi. Protskun otan salitreenin jälkeen.
Noh eiköhän siinä tullut lähes kaikki asiat jotka mieltä askarruttaa. Lisäilen jos tulee jotain mieleen. Kiitoksia jos jaksoit lukea ja etenkin jos jaksoit kommentoida ja auttaa