Ongelmia yhteydessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Kertokaahan, mikä voisi olla ongelmana, kun Elisan ADSL herjaa tasaisin väliajoin "vajaasta liitettävyydestä". Samalla netti heittää pelaamasta. Ongelma ratkeaa, kun käytän modeemista virran pois (?). Mikä on vikana? Ongelma ilmestyi aivan yhtäkkiä ja nyt sitä on jatkunut hetken.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai liian pitkä jatkojohto? Nm. oon työharjoittelussa primatelilla ja oon tehny mm. niitä soneran avaimet käteen systeemejä niin tollaseen törmäsin liian pitkän johdon takia. Elisan asennuksia en oo tosin tehny, mutta samoja nekin on.

Edit: niin ja onko johto kunnossa? Jos joku johdin on piuhassa irti tai huonosti kiinni niin tekee samaan.
Edit2: Jos tuntuu ettei ole johdoissa vikaa jne. niin kova äänistä puhelua asiakaspalveluun niin kyllä sieltä joskus asentaja tulee katsoon jos modeemissa tai jossain kytkennöissä talojakamossa on joku vika.

mievain sanoi:
On kyllä melko pitkä johto, mutta ollut jo monta kuukautta ja nyt vasta vittuilee. Mutta onhan mahdollista, että johdossa itsessään on tosin vikaa. Kiitän kovasti. Oli muuten nopeaa.

Hehe, satuin vain klikkaan thredia kun ekana tossa oli. Kiirellä vielä kirjotin ton kun pelaan samalla. Toivottavasti oli apua. Nuo hommat on aina vähän mustaa magiaa, koskaan tiedä mikä vikana.

mievain sanoi:
Kertokaahan, mikä voisi olla ongelmana, kun Elisan ADSL herjaa tasaisin väliajoin "vajaasta liitettävyydestä". Samalla netti heittää pelaamasta. Ongelma ratkeaa, kun käytän modeemista virran pois (?). Mikä on vikana? Ongelma ilmestyi aivan yhtäkkiä ja nyt sitä on jatkunut hetken.
Mulla kerran herjaili vastaavaa ja hetken päästä pitikin motukka lähettää takuuseen.Mut suosittelen et tsekkailet ne piuhat tosiaan ensin...

Voi olla ihan sattumaa. Kokemuksen kautta voin sanoa että firefoxit ovat aina olleet jollain tavalla hazardeja toimimaan. Toisaalta suuri todennäköisyys että vika on sinun koneessasi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom