Ongelmia taas... Virus

Okei. Mulla riittää ongelmia näiden koneiden kanssa. ...Nyt on vuorossa kaverin kone, johon typeränä menin availemaan typeriä tiedostoja. Latasin jonkun ohjelman, ja se sit osottautu vesiperäks...

Nyt sitten oon huomannu, että välillä paukkuu ihan yhtäkkiä pop-uppeja, vaikka ei edes selailisi missään. Hermot noihin menee välittömästi, ja tuntuu, että muutenkin koneen käynnistymisessä menisi hieman pidempään. Virustorjuntaohjelma on paraikaa hakusessa, joten auttaako se tähän ongelmaan? Vai pitääkö hommata erikseen joku cleaneri joka poistaa ton "pöpön".

Niin ja explorer sai kanssa tohon "address bar"in alapuolelle tollasen ärsyttävän "search" jutun... Siinä sitten on jotain ärsyttävii mainoksia.

Hermot menee... Tästä taas opittiin, että älä nyt perkele avaa mitään paskatiedostoja, mistä et ole varma. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Easycleaneri, ad-aware ja vaikka spy-bot niin noilla kun käyt koneen lävitse niin eipä enää pitäisi olla ongelmia.

Ens kerralla vois sitten miettiä vähän enemmän mitä niillä koneilla tekee ja varsinkin mitä säätää kaverin koneella. Kaveri on varmaan nyt tyytyväinen?

GoA sanoi:
Ens kerralla vois sitten miettiä vähän enemmän mitä niillä koneilla tekee ja varsinkin mitä säätää kaverin koneella. Kaveri on varmaan nyt tyytyväinen?
Joo, eiköhän se Superpohje oo läksynsä oppinu. ;) Eikä se nyt maailmata kaada jos sieltä Internetin uumenista pari mörköä ilmeistyiski. Jos haluu päästä noista pop-up:sta ja vittumaisista search-mainoksista eroon, niin kantsii vaihtaa IE expoleri, vaikka Firefoxiin tai Operaan. :piis:

GoA sanoi:
Heheh... Kyllä äiti! :)

...Kyllä kaveri vielä mulle puhuu, kun yhdessä niitä tiedostoja räplättiin. :D Ei se elämää kaada jos vähän jotain tälläista tapahtuu. Kyllä se siitä.

Kiitos kaikille vinkeistä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom