Ongelmia netin kanssa

Ikä
42
Olisin voinu laittaa tän tohon windows 98 keskustelun jatkoks, mutta ajattelin että näin tää huomataan paremmin...

Eli otin mtv3:n internetliittymän, ja kun sillä on surffaillu n. 5 minuuttia niin ruutuun hypähtää ikkuna jossa sanotaan jotain että kone pitää käynnistää uudelleen, ja etäproseduurikutsu (RPL) palvelu keskeytyi yllättäin... blaablaa.
Ja yks juttu oli jotenkin sinne päin että toiminnon käynnisti NT-hallinta/system

En ehtiny kirjottaan kaikkee ylös, mutta tossa on suurinpiirtein sisältö. Aikaa on 1 min ja sen jälkeen kone käynnistyy uudelleen.
Onko kellään tietoa mikä mättää, vai pitääkö soittaa asiakaspalveluun? On vaan helvetin kallista sekin (95 c/min)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee, vittu. Matohan siellä. Tosta threadista en näin nopeella vilkasulla saanu selvää, että miten sen voi poistaa ja mistä saan uudet päivitykset windowsiin. Et viittis vielä nopeesti heittää jotain linkkiä? Tiedän, olen laiska, ja noitten kaikkien postien lukeminen ja linkkien läpikäyminen tulee kalliiks tällä isdn:llä.

Kiitän. Eiköhän nyt lähde...
Edit: Ihme kun toi muistuttaa itestään vaan kun käytän mtv3:n liittymää. Toisella liittymällä ei sano mitään.

Originally posted by Ande
Toiset ISPt on blokannu noiden matojen portteja.

Ja eiköhän olisi viisainta hankkia palomuuri?

Jaa, ja olis. Sano mikä on hyvä ja ilmainen niin hankin heti.
Lähti muuten mato pois noilla ohjeilla ja hyvin pelittää. Kiitos. :haart:

Onneksi joku oli jo ehtinyt tehdä tästä aiheesta threadin. Oma ongelmani ei ole sama kuin Powerhousun, mutta netin kanssa on mullakin ongelmia.

Eli asiaan; Mikähän mahtaa olla vialla kun en pääse nettiin? Harmittaa aika kovasti, kun ei pääse surffaileen pakkikselle, joten oisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.:(

:jahas:

Originally posted by Kraftwerk n
Eli asiaan; Mikähän mahtaa olla vialla kun en pääse nettiin? Harmittaa aika kovasti, kun ei pääse surffaileen pakkikselle, joten oisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.:(

Miten nyt pääsit nettiin? :)

Ilmottaako jotain miksi et pääse vai miten se ilmenee?

Vai et pääse nettiin? Jospa sinulla ei ole yhteyttä. Tai konetta. Tai johto ei ole seinässä. Jospa koneessasi ei ole virrat päällä?

Aika vaikea näillä tiedoilla ryhtyä arpomaan syytä. Millä menetelmällä sinun nettiin pitäisi päästä? Modeemi? ADSL? Kaapeli? Miten ongelma tarkkaan ottaen ilmenee? Mikä käyttöjärjestelmä? Onko yhteys joskus aiemmin toiminut?

Eli syytä olisi hieman antaa taustatietoa, jos meinaat, että neuvojakin pystyisi antamaan.

Se oli vitsi. Ja ilmeisen huono sellainen, kai mulla sitten vaan on omituinen huumorintaju.:nolo:

Ettekö te ihan oikeasti huomanneet tuota hymiötä tuolla postin alalaidassa?:jahas:

Se oli vitsi. Ja ilmeisen huono sellainen, kai mulla sitten vaan on omituinen huumorintaju.:nolo:

Nojoo. Meinasin tuohon laittaa vielä loppukaneetiksi, että pelleiletkö vaan, mutta ajattelin, että se voisi turhaan loukata, jos sattuisitkin olemaan tosissasi. :)

Pysy vaan Kraftwerk niissä ovelissa goatsetuksissasi.

Itse olen käyttänyt tuota Zonealarmia tuon madon tulon jälkeen, ja eipä ole sen jälkeen ongelmia ollut. Tosin juuri kuten Ande sanoi, esim. DC:n kanssa on hieman ongelmia. ZA pitää sammuttaa DC:n käytön ajaksi, muiden p2p - ohjelmien kanssa ei ole ollut ongelmia.

Tänään kävi jotain tosi kummaa. Käyttöjärjestelmäni on Xp ja kun avasin koneen niin kaikki kuvakkeet olivat poissa, näytössä ei ollut mitään muuta kuin taustakuva. :confused:. Nyt siis tarvitsisin apua teiltä pakkiksen tietopankeilta, mikä mättää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom