Ongelmia kretskun sekoittamisessa

beebbeeb sanoi:
No joo, ainakin juoman lämmitys auttaa. Jostain olen lukenut ettei kreatiini oikein tykkäisi mikroaaltouunista joten itse lämmitän ensin sen mehusotkun sopivan kuumaksi ja sitten kreatiini sekaan ja muutama lusikan heilautus ja siinähän se: Hyvin sulaa.

Lämmintä mehusotkua :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
steven_seagal sanoi:
Lämmintä mehusotkua :urjo:

Nyt vähän asennetta peliin. Ei sitä paskaa tarvi suuhunsa kumota, mutta voin kuvitella kuin vaikeeta on jos ei edes kreatiinia saa kakomatta alas. Ostappa wrangelta se 5 kg säkki soijaa ja kun oot sen vetänyt niin tule sitten kertomaan miten hankalaa on sekottaa kreatiinia veteen.

Edit: :D

Timba79 sanoi:
Nyt vähän asennetta peliin. Ei sitä paskaa tarvi suuhunsa kumota, mutta voin kuvitella kuin vaikeeta on jos ei edes kreatiinia saa kakomatta alas.
Jep, ei toi nyt niin vaikea asia ole. Jos jää sheikkerin pohjalle lillumaan niin vähän vettä sekaan ja kerralla alas. :)

Yusu sanoi:
kauhalla suoraa suuhun ja vettä perään
Yusu totesi sen heti alussa: lusikalla suuhun ja puoli litraa vettä perään. Ei ehdi maistumaan eikä takerru kurkkuun. Sekottamisessa ei mene kuin hermo.

Wrangen kreatiinissa ei ole mielestäni mitään merkittävää vikaa. Olen käyttänyt sitä noin kolme kuukautta ja kerran pisti pakin sekaisin, mikä saattoi johtua laiskasta sekoittamisesta. Jostain syystä palautusjuomaan se sekoittuu aika helposti, mutta pelkän veden kanssa vaatii parin minuutin kärsivällisyyttä. Aluksi jää pohjaan, mutta siitä se "imeytyy" pikku hiljaa melkein kokonaan. Huonosti sekoitettu aiheuttaa muutenkin paskan olon ainakin tämän merkin kanssa.

Onpahan ainakin yksi wrangen puolesta puhuja. :hyper:

Laitat kreatiinit lasiin,puolilleen mehua tai mitä lie,pyörität sitä lasia niin että sinne tulee pyörre ja huitaset naaman,jos pohjalle jää jotain niin lisää mehua ja pyöritys.Ja eiköhän nyt jokainen imbesilliä älykkäämpi olio keksi jonkin tavan saada kukkuralisen mautonta jauhetta suusta alas. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom