Dear punttimimmit, I have a problem. Mä en osaa syödä iltapalaa. Syön aamupalan, välipalan, lounaan, välipalan ja päivällisen. Päivällisen jälkeen ei tule enää nälkää illalla joten iltapala jää väliin. Käyn kuitenkin salilla/lenkillä/jumpassa yleensä päivällisen jälkeen. Toki otan salitreenin ja raskaan aerobisen jälkeen palkkarin jossa on 30g protskujauhetta ja 10-20g maltoa. Onko iltapala pakollinen, ja jos on niin miten saan kiskottua sen alas? Välillä syön illalla pari palaa leipää tai jos päivän safkat on olleet tosi kevyitä (sekä lounaalla että päivällisellä salaattia + joku liha/kala/munia + pari riisikakkua) niin teen munakkaan tms, mutta pääsääntöisesti se iltapala jää pois. Viime syksynä dieettasin PT:n tekemillä ohjeilla ja silloin oli kyllä nälkä illallakin yleensä, joten iltapalan syöminen ei tuottanut tuskaa. Mutta tälleen muuten ei vaan ole nälkä illalla.
Aloitin salitreenin nyt ihan ohjelman kanssa (3-jakoinen), josko tulisi kehitystä kun tuo aiempi "teen mitä huvittaa" -tyylinen haahuilu ei tuottanut tulosta. Käyn salilla sen 3x viikossa, kerran viikossa spinning/juoksulenkki ja yritän ehtiä kerran viikossa myös jooga/pilates/"terve selkä"-tunnille. Tyssääkö mun kehitys nyt iltapalan puutteeseen? Kun tosiaan treenin jälkeen otan palkkarin ja tsägällä banskun, ja sen jälkeen ei ole enää nälkä niin en edes muista että jotain pitäisi syödä. :oops:
Aloitin salitreenin nyt ihan ohjelman kanssa (3-jakoinen), josko tulisi kehitystä kun tuo aiempi "teen mitä huvittaa" -tyylinen haahuilu ei tuottanut tulosta. Käyn salilla sen 3x viikossa, kerran viikossa spinning/juoksulenkki ja yritän ehtiä kerran viikossa myös jooga/pilates/"terve selkä"-tunnille. Tyssääkö mun kehitys nyt iltapalan puutteeseen? Kun tosiaan treenin jälkeen otan palkkarin ja tsägällä banskun, ja sen jälkeen ei ole enää nälkä niin en edes muista että jotain pitäisi syödä. :oops: