Ongelmakohtasi?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heikkona hetkenä tuntuu, että koko kropassa ei muuta olekaan kuin ongelmakohtaa. Mutta pahin ongelma taitaa kuitenkin olla alakroppa eli reitevyys & persevyys ja miksei myös siihen samaan syssyyn pömpöttävä alavatsa. Tuo kriittinen kohta on napa-polvet välisellä alueella, sillä pohkeet hiinäjahiinä menettelee.

Mä ilmoittaudun myös alavartalo-ongelmaiseksi. Yläkroppa tuntuu kehittyvän ihan kivasti ja rasvaakaan ei ole. Pikkutyttönä aloitetun, monen vuoden baletissa käynnin ja tanssiharrastuksen johdosta kai syvät vatsalihakset on aikas hyvässä kunnossa ja olen onnistunut välttymään alavatsapömpöltä, vaikka siihen näkyy herkästi rasvaa kertyvän. Reidet ja takapuoli sitten tuntuvatkin varastoivan kaiken meikäläisen rasvan :jahas: Ja pohkeisiin ei meinaa lihasta tarttua niin millään.

Miun päänvaiva on pakaran ja takareiden kiinnittymiskohta. Siinä on semmoista: "voi mitä haperoa...-ylimääräistä kerrostumaa. Tai niin kuin rakas mieheni sanoi että koulimatonta lihasta(suom. läskiä josta olisi tarkoitus tehdä lihasta...)

Hannebaali sanoi:
Miun päänvaiva on pakaran ja takareiden kiinnittymiskohta. Siinä on semmoista: "voi mitä haperoa...-ylimääräistä kerrostumaa. Tai niin kuin rakas mieheni sanoi että koulimatonta lihasta(suom. läskiä josta olisi tarkoitus tehdä lihasta...)

Voi kun kuulostaa tutulta... Ei muuta kuin :whip: :D

Minulta löytyy sitä kuuluisaa jenkka-kahvaa ihan liikaa, pitäis vähän lisätä aerobisen osuutta niin sulaisivat varmaan pois.

Hauikset ovat myös aika säälittävää tasoa, olkapäät turpoavat siitäkin edestä.. argh..
No, töitä vaan, kai se siitä.. :whip:

Mun ongelma kohtia ovat keskivartalo ja pohkeet. Tavoitteena olisi saada X-mallin kroppa mutta olen tasapaksu pötkylä. Kai sitä pitäisi vaan tehdä enemmän vatsoja ja selkää täytyy kasvattaa isommaksi jotta vähän hämäis vyötäröä kapeammaksi. Pohkeiden treenaaminen on todella masokistista ja sitten kun ne ei kasva niin kyllä ottaa päähän.

Mulla on varmaan nykysin kieroutunut vartalokuva kun en juuri tunne mitään osaa erityisen huonoksi. Kaikki paikat on tosi makeita ja ihania. Positiivisuus kunniaan!

Ainoa varsinainen ongelma on tää kropan mystinen rasvankeräys ja erityisesti talletustaito. Edes dietti ei ole purrut näihin hyllyviin energiavarastoihin. Saavutetuista kiloista ei luovuta taitaa olla tuo kropan ajatus. Tätä pitäisi nyt yrittää jallittaa...

No, tällä hetkellä minulla on noin 10 kiloa liikaa painoa. Olen kropaltani aika muodokas, kapeavyötäröinen ja X-mallinen. Lihasta löytyy "normaalinaista" enemmän sekä voimaa, mutta ei pitkäkestoista sellaista.

Sellaiset pienet ja ohuet "jamppabarbit" jaksavat esim. bodypumpissa tehdä toistoja paljon enemmän kuin minä ilman taukoja ja samoilla painoilla. Peruskunnossa olisi myös parantamisen varaa kestävyyden ja hapenoton suhteen sekä elastisuudessa.

Tänään sain kuulla työpaikan salilla jalkatreeniä tehdessäni työkaveriltani, joka kilpailee painonnostossa, että minä voisin treenata enemmän takareisiä sekä vatsaa. Kyykkään kuulemma "liikaa" voimannostajatyyliin, eli liikaa etureisillä sekä selällä, vaikka tyylini on periaatteessa ihan hyvä. Vaikka tein tänään ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen ykköset maksimituloksellani kyykyssä, huomasin itsekin, että työkaveri taisi olla oikeassa.

Työkaveri antoi minulle erilaisia vinkkejä (toivottavasti muistan ne vielä huomenna...) ja lupasi laittaa minulla ohjeita paperille. Hän kertoi, että saattaisin saada kyykkyyn 20-30 kiloa lisää maksimiin, jos kroppani olisi paremmin balanssissa.

Tätä se teettää, kun itseopiskelee...

Selkä,rinta,olkapäät ja kädet ts. koko ylävartalo on heikohko ja oudon mallinen. Ainiin ja aerobinen kunto tällä hetkellä surkea myös, mutta itseaiheutettua kaikki tyynni..tyhmästä päästä kärsii koko kroppa jne. :whip:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sasuli sanoi:
Minulta löytyy sitä kuuluisaa jenkka-kahvaa ihan liikaa, pitäis vähän lisätä aerobisen osuutta niin sulaisivat varmaan pois.

I hear you sis.

Jenkkakahvat. Kaiken muun saan kiinteytymään ja massoittumaan, mutta noi makkarat vaan pysyy tuolla selkäpuolella. On toi mahakin liian iso, mutta se tuntuu jotenkin luonnollisemmalta kuin liha takapuolella... :rolleyes:

Sentään sinne selkään on ruvennut vihdoin kasvamaan vähän lihaksiakin. Ehkä vielä joku päivä...

Perse ja jalat on onneksi saanut vastapainoksi melko hyvin muotoa niiden treenin vähyyteen nähden. Haba- ja ojentajatreeniininkiin olen ollut tyytyväinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom