Ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vekku
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
:urjo: Auttakaa joku. Ihan vaan muuten vaan. Mulla on ongelma. Isä sano just nyt että oon sympaattinen. Mulle on kuulemma normaali elämä kivaa... Jos otetaan niin otetaan yhessä... Isälle sanottiin joskus nuorempana että ei viina sovi sille... Kähinää aina kun viinaa... Geenit! Ikävä kyllä... Mikä ihmiselle sen tärkenpää kun läheinen ihmissuhde. Anna sille kaikkensa!!!!!!!! Nyt tekis mieli sanoo että NIIN ON!!! Oot oikeessa!!! Ollaan ihmisiä kaikki.... Vastuuta pitää ottaa!!! Joskus tekis mieli ottaa vapaata siitä vastuusta... On se niin väärin.
Miks mää juon? Tänä vuonna eka kerta. Miks? Miljoona pilkki, kaverit, sauna... Kivaa oli joo... Kalaa ei tullu, baarissa pääsin käymään ( 5min). Taksilla kotiin 200 metriä. Makso 6.8e. Tyttöystävä sai kohtauksen... Johtuneeko liiasta alkoholista??? Isä, äiti, Kati vihaa mus just nyt. Muuta tekemistä ei just nyt oo... Kiva kirjotella
Sain just sairaan mageen Titan "oranssi" t-paidan... Olis olllu kiva näyttää jollekkin, että titan JEE! Jossain...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks elämän pitää olla just niinkun se on? Miks ei vaikka niin... kun joku tärkee ihminen haluaa? Miks mää kirjotan tänne? Siks koska mulla on oranssi titan t-paita...

ja huomenna ahistaa;)

neutraali sanoi:
ja huomenna ahistaa;)

Pääasia että tänään on hauskaa

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom