Olen sitä tyyppiä, et lihakset kasvaa mulla nopeesti. Tein salitreeniä, mut ajattelin lopettaa sen vähäks aikaa ja siirtyä bodypumppiin sen sijasta ja lisätä aerobista treeniä. Olen harrastanut aktiivisesti n.8kk erilaisia jumppia, salitreeniä, bodypumppia ja ties vaikka mitä. Tässä siis vähän tietoja mun treenaamisesta. Ongelma on se etten kiinteydy alavartalosta. Ylävartalossa näkyy kyl tosi helposti kaikki muutokset ja alakropassaki esim reisilihakset kasvaa mutta ne ei kiinteydy! Viime kesän jälkeen ajattelin, että nyt on tapahduttava joku muutos että pystyy olemaan pihalla sortseilla, ja mähän rupesin treenaa mut ku mitää ei tapahu :'(
Parhaillaan jos kerkeän liikuntaa tulee harrastettua n. 12h viikossa, keskimäärin 7h. Tuohon kuuluvat bodypump, kiinteytys,kuntojumppa ja kävely.
Olen toivoton enkä tiedä mitä mun pitäis tehdä näiden mun jalkojen kanssa.. voisko joku auttaa ja kertoo miten saan jalat joista olen aina haaveillut..
Parhaillaan jos kerkeän liikuntaa tulee harrastettua n. 12h viikossa, keskimäärin 7h. Tuohon kuuluvat bodypump, kiinteytys,kuntojumppa ja kävely.
Olen toivoton enkä tiedä mitä mun pitäis tehdä näiden mun jalkojen kanssa.. voisko joku auttaa ja kertoo miten saan jalat joista olen aina haaveillut..