Ongelma mp3-soittimen kanssa

Nyt olisi tälläinen ongelma, kaverini tunki Magic starin 256mb soittimen usbiplugiin sanomalehteä torstaina, en tiedä miksi, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut, kai ihan typeryyttään, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut. Eilen kuuntelin musiikkia samalla kun lueskelin kirjaa ja siitä loppui akku ja laitoin lataukseen 5tunniksi eikä laitos inahtanutkaan. Uusi kokeilu, tällä kertaa 2 tuntia eikä toiminut, miten onko siitä mennyt usb-plugit rikki siitä paperiepisodista, ja pitäisikö nakittaa kaveri ostamaan uusi soitin tilalle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johan sulla viisas kaveri on!
sanot sille että korjaa laitteen tai tuo uuden tilalle!!! täähän on ihan itsestään selvyys...

Itselläni oli saman soittimen kanssa sellainen ongelma, ettei ääni kuulunut kuin toisesta kanavasta, eli vasen kanava oli täysin mykkä. Avasin äsken soittimen ja huomasin, että toisella puolella oleva juotosliitos oli murtunut. Testasin yhdistää liitoksen metallikappaleella (ruuvimeisselillä), ja molemmat kanavat toimivat. Huomenna siis kolvia lainaamaan ja juotoshommiin.

Eli voisit vilkaista soittimen sisälle, onko jokin juotoksista murtunut tms. Tai nakittaa kaverin suosiolla hankkimaan uuden soittimen :D

tiny_tinman sanoi:
en tiedä miksi, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut, kai ihan typeryyttään, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut.

Eikö kukaan oikolue tekstejään? :D

tiny_tinman sanoi:
kaverini tunki Magic starin 256mb soittimen usbiplugiin sanomalehteä torstaina, en tiedä miksi, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut, kai ihan typeryyttään, en käyttänyt soitinta pariin päivään koska en tarvinnut.

Öööh... :wall:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NP sanoi:
Pistä takuun piikkiin, eiköhän se sillä hoidu.
Näin minäkin tekisin, mutta pyytäisin kaverilta vielä rahaa uuden ostoon. Mitäs tunkee sanomalehteä jokapaikkaan. Oma häpiänsä. ;)

kattila sanoi:
Huomenna siis kolvia lainaamaan ja juotoshommiin.
NP sanoi:
Pistä takuun piikkiin, eiköhän se sillä hoidu.
Älä missään nimessä rupea itse kolvailemaan, menetät hyvällä säkällä takuun siitä ja soittimen vioittuminen hyvin mahdollista. Kaveris ei välttis sulle rahaa siitä annakaan.

NP sanoi:
Älä missään nimessä rupea itse kolvailemaan, menetät hyvällä säkällä takuun siitä ja soittimen vioittuminen hyvin mahdollista. Kaveris ei välttis sulle rahaa siitä annakaan.
Taitaa olla tuo Kattila menossa kolvaamaan omaansa. Ainakin ymmärsin että omastaan puhui. Jos on vaan takuuta jäljellä ja kuitista saa selvää vaikka onkin käyny pesukoneessa, niin ilman muuta ja ammuuta kannattaapi viedä lähteseen mistä kyseinen romu on haettu. :)

NP sanoi:

Joo, oma soittimeni on vanha ja takuu umpeutunut jo ajat sitten. Eli jos omassa soittimessasi on takuuta vielä jäljellä, niin itse ainakin pistäisin takuun piikkiin. Jos ei niin ei tuo kolvaaminen varmaankaan mikään vaikea homma ole, itse meinaan fiksata oman soittimeni kolvaamalla.

EDIT: typotusta

Ihan ens alkuun. Noi vittuilut kieliasusta voitte tunkea vaikka pyllyynne luuletteko että parin unettoman yön jälkeen ihminen on enää niin tarkkaavaisena? Sitäpaitsi huomasin itsekin että oli päin vittua kirjotettu, muttei editti enää antanut armoa niin minkäs teet. Ja laitteessa ei siis ole enää takuuta on nääs huuto.netistä ostettu, mutta kaverin kanssa tultiin sellaiseen sopimukseen että hän nyt ottaa laitteen lainaan, tutkii ja yrittää korjata ongelman, jollei korjaannu niin sovitaan uuden ostamisesta/vastuukysymyksistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom