Ongelma ircin kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään iltapäivällä tulin koneelle ja huomasin, että olen saanut Quakenettiin G-linedit. No yritän sitten yhdistää ja tulee viesti "You are infected with a trojan, please clean your PC.." "Closing Link: blaa blaa (G-lined)" No nyt olen scannannut koneeni mm. Kasperskyllä, AVG:llä, Ad-Awarella, Spybotilla, Trojan Hunterilla ja muutamalla netissä toimivalla trojan scannerilla, mutta eipä ole troijalaisia tai mitään muutakaan löytynyt. Asensin myös ircin pari kertaa uudelleen, mutta ei sekään auttanut. Onkos kenellekkään muulle käynyt näin tai osaako joku kenties auttaa? Ei nyt kyllä huvittais Windowsiakaan reinstalloida. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lataappas Giant AntiSpyware ja skannaa sillä koko koneesi läpi. Itse luulin koneeni olevan täysin puhdas, mutta tuolla tuolla löyty paskaa koneelta aika paljon. Ja skannaa ilman verkkoyhteyksia eli virrat pois siitä modeemista.

Salomaa sanoi:
Lataappas Giant AntiSpyware ja skannaa sillä koko koneesi läpi. Itse luulin koneeni olevan täysin puhdas, mutta tuolla tuolla löyty paskaa koneelta aika paljon. Ja skannaa ilman verkkoyhteyksia eli virrat pois siitä modeemista.

Giant Antispyware on nykyisin saatavilla ilmaiseksi Microsoft Windows AntiSpywarena, joka on sama ohjelma.

Tässäpä linkki:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

Kiitoksia vinkistä ja löysihän tuo ohjelma 2 tiedostoa, jotka sitten poisti, mutta eipä auttanut alkuperäiseen ongelmaan.

No, ongelma ratkes. Keskustelin irc opin kanssa ja sain sen poistamaan G-linedin, ei olis sen mukaan auttanut edes Windowsin uudelleenasennus.

Suositut

Back
Ylös Bottom