Ongelma: Hammassuojat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Normaalistihan hengitys kulkee hampaiden välistä. Ei pelkällä nenällä voi hengittää sparratessa. Nuo vain estävät hampaiden välistä hengittämistä ja keskirako on niin pieni, että suuta pitää avata entistä enemmän.

Meillä oli yhdellä treenaajalla tuommoiset ja se sparrasi aina suu aivan auki.

Pitääpä tutkia asiaa, kotimaasta ei tosin mistään kaupasta taida saada vastaavia kapistuksia. Olen nähnyt joitakin tuollaisia ja niissä on ollut tosi pieni rako, noissa olisi ilmeisesti vähän isompi sentään. Jenkkifutikseen nuo ovat ilmeisesti suunnattu, joskin siellä suoritusajat mitataan korkeintaan muutamissa kymmenissä sekunneissa ja suojat syljetään aina välissä pihalle.

Hammasuojista vielä sen verran että ovatko tuollaiset vedessä kuumennettavat perus ylähammassuojat tarpeeksi riittävä suoja kun lajina on nyrkkeily vai pitäisikö olla sekä ylä että ala suoja?

Hammasuojista vielä sen verran että ovatko tuollaiset vedessä kuumennettavat perus ylähammassuojat tarpeeksi riittävä suoja kun lajina on nyrkkeily vai pitäisikö olla sekä ylä että ala suoja?

ööö.. nyt en oikein tajunnut. No joo en ole ikinä kuullut erillisistä ala- ja ylähammasuojista. Onko sellaisia? :o Joo mutta siis kyllä riittää ne mitkä tökkäät ylähuuleen ja suu vaa kiinni... kunhan siis olet muovannut ne.

E. jaa pitäisi varmaan lukea koko thread ensin... :) Mutta ihan normi hammasuojilla olen itse pärjännyt vuosia. Tietty jos tuntuu että haluaa kokeilla niin kokeile toki ja kerro hyvä / huonot havaintosi. :)

Kyllähän näitä alalegojen suojiakin käsittääkseni löytyy.

Eiköhän nuo vedessä kuumennettavt "riitä" boksailuunkin, mutta pieni hinta teettää kunnolliset jos haluaa purukalustostaan pitää kiinni.

Back
Ylös Bottom