Ongelma entisen vuokranantajan kanssa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Loppu hyvin kaikki hyvin. Menin sinne sillon perjantaina ja lvi-firman edustaja oli mun saapuessa jo paikalla. Hän oli todennut saman kuin minä ja kokeillut niitä pyyhkiä pois.

Mä sitten suoritin homman loppuun hänen valvonnassaan, koska vuokranantajan mielestä minun kaltainen "lapsi", "mihinkään kykenemätön" ja "pelkkä sähkömies, joka ei ymmärrä näistä asioista mitään eikä yhtään mitään muuta" ei voi kyseistä työtä itsenäisesti suorittaa.
Lopuksi vielä piti ihan kirjallisesti lvi- ja pääurakoitsijan edustajan sekä minun allekirjoittaa lappu jossa vakuutettiin takuiden yms olevan ok..
Kun olin jäljet saanut pyyhittyä ja kehut otettua vastaan, väittelimme vielä lopuksi siitä onko silikaattikumi rikkonut pöntön pinnan kun siitä jäi jäljet posliiniin. Piti perkele kirjallisena sekin kertoa, että millä aineella ne pyyhintä jäljet voi pestä.
Lopuksi kävelin naureskellen helvettiin sieltä. HOHHOIJAA

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille!

Ihme mulkku vuokranantaja

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kyllä noita mulkkuja vuokranantajia löytyy, kuten mulkkuja vuokralaisiakin.
Itse vuokranantajan asemassa liittynyt FB-ryhmään ja välillä kyllä jää suu auki lukiessa, mitä siellä idiootit vuokranantajat yrittävät "pumpata" asukkailta vakuudesta..
Yleensä kyllä sitten kysyjä palautetaan maanpinnalle kun saa muilta palautetta että ei niin voi tehdä.
Sitä menoa seuranneena huomannut, että löytyy kyllä joka junaan sekä vuokranantajia, että vuokralaisia..

Zone-sarja -42%
kyllä noita mulkkuja vuokranantajia löytyy, kuten mulkkuja vuokralaisiakin.
Itse vuokranantajan asemassa liittynyt FB-ryhmään ja välillä kyllä jää suu auki lukiessa, mitä siellä idiootit vuokranantajat yrittävät "pumpata" asukkailta vakuudesta..
Yleensä kyllä sitten kysyjä palautetaan maanpinnalle kun saa muilta palautetta että ei niin voi tehdä.
Sitä menoa seuranneena huomannut, että löytyy kyllä joka junaan sekä vuokranantajia, että vuokralaisia..

Näinhä se on. Toiset ovat hankalia luonteeltaan olivat he sitten missä asemassa tahansa.

Back
Ylös Bottom