One shot! Postita vain yksi posti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuonela tuolla alhaalla on kiihdyksissä, siellä odotetaan sinun tuloasi. Sinun vuoksesi on ajettu liikkeelle kuolleitten henget: Kaikki jotka kerran olivat mahtavia ja kaikki jotka olivat kansojen kuninkaita, kaikki ovat nousseet istuimiltaan. Kaikki he puhkeavat puhumaan ja lausuvat sinulle: "Nyt siis sinäkin olet voimasi kadottanut niin kuin me, olet yksi meistä. Tuonelaan on syösty sinun loistosi ja mahtisi, sinun harppujesi helkytys. Sinun allasi ovat vuoteena madot, sinun ylläsi peitteenä toukat. Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja." :rock:

Viimeisen lähtösi jälkeen luulin maistavani kuolemaa, mut paremmin tietävät kertoo, jos ei se tapa niin se vahvistaa.....

höh irina :haart:

"Minä olen runkkanut talouskäsineeseen mutta nykyääan runkkaa vaippaan. Onko muuten ketään muuta on joka runkkaa vaippaan? Jos on niin mitä vaippaa käytätte. Minä käytän tällä hetkellä Harmony Power M/L tarravaippoja."

"mä runkkan yleesä semmosella lasten kellukkeella kyllä on poikaa!!! lisää vaan näitä tapoja"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom