On likat ainakin kovassa kunnossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hgw
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa tosiaan kovassa kunnossa tytöt. Tuollaiseen kuntoon kun itsekin pääsis :rock:

Kun niistä kappaleista oltiin niin kiinnostuneita, niin sen ekan kappaleen esittää Nitty ja kappaleen nimi on Nasty Girl, toisen esittää Nas ja kappaleen nimi on Don't hate me now ja viimeisenä tulee Nine inch nailsin kappale Only.

hei kiitos:)

Meah sanoi:
hei kiitos:)
Häh mikä tää juttu oli!??! Jos videolla pyörii ihan aito elävä karvaton meah, niin mähän lataan sen itseäni säästämättä.

(nyt vaan rupes kyllästyttään kun ei oikein tuntunu latautuvan...)

Ja voimaakin tytöillä on kun olin ainakin katsovinani että raakojarinnallevetoja teki 60 kilolla ja tältä kankealta bodarilta voisi tommosen 60*15 setit edes kerran tehdä tiukkaa :)

Lostedt 61# sanoi:
Ja voimaakin tytöillä on kun olin ainakin katsovinani että raakojarinnallevetoja teki 60 kilolla ja tältä kankealta bodarilta voisi tommosen 60*15 setit edes kerran tehdä tiukkaa :)

Eikös ne tehny tanko +50lbs? Eli yhteensä jotain alle 50kg:lla? On se toki hyvin naiselle, mutta ennemmin arvioisin typsyjä vahvoiksi kun ne tekee noita rengasnousuja.

veijari sanoi:
Eikös ne tehny tanko +50lbs? Eli yhteensä jotain alle 50kg:lla? On se toki hyvin naiselle, mutta ennemmin arvioisin typsyjä vahvoiksi kun ne tekee noita rengasnousuja.

Mä olin näkevinäni ne 25kg levyinä + pitimet päälle = 75kg yhteensä.

Olisivat nyt edes tehneet loppuun asti. Tuolla tavalla jätetään treenit kesken kun vähän alkaa itkettämään :D

Oisin voinut muutaman kerran kyykkäillä tossa bosun päällä ja sen jälkeen mennä katsomaan formuloita kun tytöt jatkaa.

Mikähän lie laji kun kuntopiiri on tuollanen? Kunto on kyllä kieltämättä kohillaan.

Tuo sarjojen ja treenin loppuunviemättömyys pisti ensimäisenä silmään;) Aika sairasta, mutta tietääpähän että missä se raja kulkee... Sitkeitä akkoja:thumbs:

Olisko ollu jotain armeijan/ erikoispoliisin tyttöjä? Tollasen tytön voisin ottaa itellekki kainaloon itkemään ku oli "muka" niin kova treeni...:worship: Potkis Lenkkipolulla Kokkia perseelle, ku meinais hyytyä mäkivedoissa. :rolleyes: Ei voi muuta sanoa, kuin että ottakaa tytöt mallia. :thumbs:

On se vaan jotenkin niin kiva katsoa kun joku ottaa treenaamisen tosissaan. :)

Kokeilin tänään salilla pumpata tollain pallonpäällä:D Otti mukavasti etureisiin:hyper: :whip:

Ps.

Annie Sakamoto eli Annie on Kissa :haart: :

annie_sakamoto_3_mup.jpg

annie_fgb.jpg

annie1.jpg

http://www.crossfitsantacruz.com/index.php

Kokeilin kotona telkkaria kattoessa vetäistä sohvalle perseen ja takas ylös 50 kertaa samaan tahtiin kuin likat tekee ja kyllä veti jo se hapoille.

Vois joskus kokeilla tilaisuuden tullen koko setti läpi, en tiä jaksaisko kokonaan loppuun. Melko likkoja kyllä!

Back
Ylös Bottom