On likat ainakin kovassa kunnossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hgw
  • Aloitettu Aloitettu
Toi musiikki on kyllä ihan paras. Vitun hyvä biisi, mikäköhän se on :)
Meikäläiseltä loppus jo kunto tossa pallon päällä pomppisen jälkeen.
Mulla ei vaan jostain syystä toimi toi pätkä enää 1min43sek jälkeen.

Kyllä treenattu naisen kroppa on kaunista katseltavaa. Tuo kuntopiiri jäis tekemättä varmaan 99%:lta tämänkin palstan lukijoilta, tosin tavoitteet saattaa olla jossain muualla ;)

Herkkä kohta lopussa kun se yks tytsy veti ittensä ihan loppuun ja tirautti vielä poikaystävän (?) kainaloon itkut.

Joo, tuli hiki katsellessa! Tuli mieleen että kuinka helevetin monta kierrosta ne oikein tekee?! Mutta lopun herkkä kohtaus oli kyllä AWWW.

Biisi oli hyvä! :thumbs:

Voihan tsiisus millaista treeniä...enpä selviäisi moisesta hengissä...löytyisiköhään ketään pakkislaista joka pystyisi vetäsemään moisen rumban lävitse.????? !!

Tytöt vääntää ihan tosissaan.. :rock:

Kyllä tulis monelle palstan pojista :itku: kun samaa alkais yrittämään.. Luultavasti ainakin mulle.

J_mp sanoi:
Mulla ei vaan jostain syystä toimi toi pätkä enää 1min43sek jälkeen.
Sama vika. Kokeilin normi Media playeria, media player classiccia, sekä VLC:tä. Vinkkejä?

edit: Sain toimimaan, kun latasin pätkän kokonaan koneelle, enkä avannut suoraan.

Huh. Tollaset mimmit roks! Mulle tuli mieleen tuosta itkusta se kun jotku tytöt itkee orgasmin jälkeen... Tuo tais olla yhtä liikuttava kokemus :)

edit: kevät tulee nii jotku jutut alkaa pyöriä liikaa mielessä

Huhhuh, kyllä se vaan niin on että minä en tuollasesta selviäis elävänä. :D Mahtavassa kunnossa tytöt ovat. :kuola:

Heii, tota pallojumppaa täytyy seuraavalla kerral kun salille pääsen kokeilla! Näyttää tehokkaalta..:evil: Hyvässä kunnossa on kyl tytsyt ja Hyvät musat tossa! Mistä mä saan noi biisit..:rolleyes:

:kuola:

En muuten pääsisi kertaakaan ylös noilla renkailla... :nolo:

Meikä veikkaa että noihin renkaisiin saattais kaatua itselläkin. Jos ne korvaisi dipillä niin ehkä tuossa muutaman kierroksen pysyisi mukana.

Mikä se eka biisi oikein on? Ihan mahtavaa settiä :D
Niin ja kyllä on helvetin kova suoritus tuo renkailla punnerrus, vieläpä useita kertoja.

Back
Ylös Bottom