Omituisia piirteitä itsessä

Täällä voi kertoo outoja juttuja itsestä.

toivottavasti tämäntyylistä ketjua ei vielä ole

Mulla on semmonen että kun oon lenkillä joskus tai muuten vaan juoksen, niin huomaan luettelevani lukuja esim. 61, 62, 63 ,64 ,65 ,66.. Olen tietämättäni päässäni laskenut askeleita jonkin matkaa.?.:jahas::rolleyes:
Toinen on semmonen että melkein puolet kuvista missä oon näyttää siltä kun oisin kännissä, just heränny, tai jotain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan olla kaikenkaikkiaan niin outo etten edes tajua, siksi ei nyt tulee montaa juttua mieleen.. Tässä joku päivä sitten en kestänyt päivänvaloa aamulla (oli flunssakin..), joten pyysin kultsia heittämään mulle parvelle puhtaat alushousut, jotka sitten kiskoin päähäni. Ei kiristänyt, olivat kevyet ja pimensi hyvin. Paljon parempi kuin pipo silmillä, se on sitä paitsi liian kuuma. Vielä oudompaa oli ehkä se ettei puolisoni reagoinut tuohon oikeastaan mitenkään, se oli multa kuulema ihan normaalia käytöstä.:eek:

Omituiset tavat eroaa mun mielestä aika paljon omituisista piirteistä, et sen puoleen tällainen toimii mun mielestä omana ketjunaankin. Mä oon omituinen tyyppi - mun on aika vaikea luoda tunnesiteitä toisiin ihmisiin (poikkeuksiakin on). Mut eläimien kanssa on ollut lapsesta saakka toisin, mä kiinnyn melkein mihin tahansa mukavaan elukkaan todella nopeesti. Viikonloppu mökillä kaverin koira seurana riittää et aikuiselta mieheltä pääsee itku kun se pitää palauttaa takaisin :D. Hemmetin noloa, tiedän. Mut sellanen mä vaan oon! Näillä näkymin oma koira tulee vuoden sisällä :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom