Omituinen "vatsakipu"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turre101
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olikos tämä se kotilääkäri-palsta...? :rolleyes:

No kumminkin, outo ilmiö iski tänään pötsiin, ilman varoitusmerkkejä rupesi päivällä tuosta vatsan yltä, rinnan alta, mihin kylkiluut loppuu - kummallisesti sykkimään satunnaisesti normaalisti hengittäessä. Sittemmin kehkeytyi niin että tuntui kuin olisi painetta tuossa kohti, koko päivän ollut omituisen tuntuinen tuosta kohdin ja häiritsevästi "tykyttelee" satunnaisia sarjoja.

Mun anatomian tuntemus on perin huono mutta eikös tossa kohdin sijaitse lähinnä ja pelkästään mahaportti? Oon kuullut että mahaportti voi ärtyä jostain ruuasta, tai mahaportin lihakset krampata jostain syystä, miksi? Ja kun en ole mitään tavallisuudesta poikkeavaa syönyt niin menee yli ymmärryksen.

Jollain parempaa tietoa, vaikkei hengenvaaraksi olisikaan? :)
Aerobiset päätin silti jättää väliin tältä päivältä.

Ei voi olla totta. Mulla oli tänään justiin samanlaisia tuntemuksia. Ihmettelin itsekkin, että mistä moinen johtuu.
Yläselässäkin on ollu myös pientä kipua pitemmän aikaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mulla oli painon tunne rinnassa ja ihmeellistä sykkimistä rinnasta. Diagnotisoitiin sydänpussintulehdukseksi. Ei se varmaan teillä sitä ole, mutta kehoittaisin kyllä ottamaan iisimmin.

Mutta sulla painontunne oli siis _rinnassa_? Mullekin välähti mieleen että onko tässä tullut jokin sydänlihastulehdus itselleen hankittua mutta kun sydän on aika ylhäällä rinnassa ja painontuntu oli kylkiluiden alapuolella tuossa ihan ylävatsassa. (Tai on edelleen vähän).

Noh, eilen sitten tärähti näköjään muutenkin joku basilli päälle, kuumetta tuli pikkasen ja kipeä olo. Perkeles... jo puolitoista vuotta ollut ilman minkäänsortin flunssaa tai muutakaan tautia. Säkillinen valkosipulia naamariin ja C-vitamiinia tupla-annokset, jos pääsis vaikka ylihuomenna treenaamaan jo.

Originally posted by turre101
jos pääsis vaikka ylihuomenna treenaamaan jo.

Jos sulla on nyt flunssa niin älä ihmeessä vielä ylihuomenna salille mene. Tommonen 3-4 päivää ainakin flunsaan jälkeen ennen salia. Näiden asioiden kanssa ei kaannata leikkiä.
Tosiaan, tommoset painontunteet ei tartte olla elimellisiä vaan että flunssa oireilee sillä tavalla että kolottaa jostain päin kehoa.

jos pääsis vaikka ylihuomenna treenaamaan jo. [/B][/QUOTE]

-----------------------------------------------------------------
Joo kuulostaa ihan helvetin järkevältä miksei jo tänään?

Muista sitten että hyvällä säkällä voi tulla vaikka elinikäinen treenauskielto"kuolema" tai vaikka vaan 2kuukautta treenikieltoa niinkuin mulla:curs:

Re: Re: Omituinen "vatsakipu"

Originally posted by PRKl
Ei voi olla totta. Mulla oli tänään justiin samanlaisia tuntemuksia. Ihmettelin itsekkin, että mistä moinen johtuu.
Yläselässäkin on ollu myös pientä kipua pitemmän aikaa.
AAEEH! Se on pernaruttoepidemia!:D
edit: mulki oli muuten aikoinaan tollasta pientä sykkimistä tossa, mut sit oli vaan sillion tällöin, enkä kiinnittäny siihen liiemmin huomioo...

Originally posted by sterpuska
jos pääsis vaikka ylihuomenna treenaamaan jo.

Joo kuulostaa ihan helvetin järkevältä miksei jo tänään?

Taisin unohtaa perästä hymiön...?

Kyllä tässä olis tarkotus tosiaan lepäillä nyt tuonne alkuviikolle vaikka kuumetta ei tänään enää pahemmin olekaan ankaran valkosipulinsyönnin ansiosta(ko?). Keskiviikkona kenties pääsis HST:tä jatkamaan treenistä joka olis tänään pitänyt alunperin olla.

Back
Ylös Bottom