Omia videoita

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu, terve, muistelen että tälle alueelle tehtiin joku aikaa sitten siitä mainiosta Clubbed For Death videosta thread. Omat videot ei lähellekkään sitä tasoa ole, Vegas 8:sia monimutkasempaa ohjelmaa en osaa sitten edes käyttäkään.

Eli tarvisin feedbackia et mitä tarvii parantaa. Ja tiiän ettei täällä kovin ois hyvä linkitellä muita sivuja, varsinkaan mitään muita kauppoja, mut mä en tästä ny mitään rahaakaan saa, ja uppasin siksi blogspotiin koska tänään yritin logata youtubeen ja tämä masentava teksti tuli ruudulle naaman eteen...
"Your account has been permanently disabled."

Just.

Videoita on tällä hetkellä viisi. Fedor HL, Ultimate Submissions, It Hurts, MMA HL & Pride Never Dies.

Saa antaa rankalla kädellä kritiikkiä ja haukkua, kunhan sanotaan että mitä kaikkea pitäisi parantaa.

Uppailen pikkuhiljaa lisää videoita, on mulla muutamia koneella joita en oo vielä uppinut. Ideat on kuitenkin itselläni loppumassa, eikä mitään jättivideoita voi tehdä sillä maksimikoko on tuonne sivulle 100mb. Silti omasta mielestäni ainakin ihan hyvällä kuvanlaadulla oon tuonne nuo saanut, harmi että joutuu noin pienestä ikkunasta katsomaan, mutta kyllähän tuokin on parempi kuin ei mitään. Tai ei, voi olla myös että "I just wasted "x" minutes of your life."

http://donhessu.blogspot.com/

Mainiota enkkua ainakin kirjoitat noin nuoreksi kundiksi, pointsit siitä. Katsoin tuon Pride-pätkän - neuvoja en osaa antaa - mutta jos palautetta haluat, niin intro oli liian pitkä ja itse käyttäisin noin lyhyessä videossa nopeampia leikkauksia. Johonkin rutubeen tai dailymotioniin kantsis harkita uppivansa noi videot ja embediä tonne blogspotiin. Noihin saanee paremmalla resolla, eikä niitä kai käydä sieltä Zuffan nettiagenttien toimesta poistamassa kuten Youtubesta.

MMA HL oli hyvä. Ei muuta kuin Premiereä opiskelemaan seuraavaksi. :)

e. ja niin, kannattaa tietty kaivaa mahdollisimman hyvälaatuinen lähdematsku. Esim. se (allekirjoittaneen monen montaa kertaa katseltu) Clubbed to Death materiaali taisi olla DVD:ltä -> näytti erittäin hyvältä.

Se on aina hienoa kun joku jaksaa tuollaisia videoita vääntää. :thumbs:

Itse pidin videoista ja eipä mitään isompaa kritiikkiä tule mieleen. Pidempiä ne tietysti olisivat voineet olla, mutta minkäs teet kun max. koko on 100mb...

Keep up the good work!

Eli ongelma on kuitenki tää mun netti, tää tahtoo katkeilla aina 10 minuutin välein, ja saa aikaan kunnon raivareita ku yhdeksättä kertaa yrittää upata jonnekki ja taas menee alusta... Mut tosiaan pitää kattoo tota rutubea ja muita sivuja, tuollaku blogspotin videot näkyy noi pienellä.

Pitäs varmaan opetella joo tota Adobe Premieriä kans.

nättejä videoita kiva oli kattella vaikka pieniä olivatkin, musiikitkin kunnossa propsit siitä.

Olipas hyvin tehty ja kiva kattoo! =)
Ainoo mikä jäi häiritteen on se etten muista mistä helvetin leffasta on ton "it hurts" pätkän musiikki.

Teeppä huvikseks joku mma- aiheinen huumoripätkä kun kerta näyttää sujuvan ja sulla on hyvällä kuvanlaadulla tavaraa tarjolla. Luulen että niistä hauskoista hetkistä sais jonkunlaisen kollaasin aikaseks =)

Sulla tuntuu olevan silmää näiden tekemiseen. Ei muuta kuin nosta kynnystä ja kehitä taitoasi eteenpäin.

Kiitos, vois tuota huumori pätkää tosiaan kokeilla, siihen sais varmaan erilaista musaa sit laittaa :P

Ja KHS, tuo on Hans Zimmerin "Honor Him", tais olla leffasta Gladiator, siinbä kohdassa ku Maximus kuoli.

Ei suurempia vikoja noissa. En ainakaan keksi vaikka yritän. :D Hyvää matskuu itse tykkäsin subi-pätkästä eniten. Ei voi mennä metsään ku pitää löpinät mahd vähällä ja laittaa hyvää musaa taustalle. No tästä tuli mieleen, ettei toi ultimate submissionsin kirkkokuoro oikee kolissu mut muuten nättiä! MMA HL:ssä olit synkannukki noita vähä ja se on aina komeeta. BOOM! ;P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei suurempia vikoja noissa. En ainakaan keksi vaikka yritän. :D Hyvää matskuu itse tykkäsin subi-pätkästä eniten. Ei voi mennä metsään ku pitää löpinät mahd vähällä ja laittaa hyvää musaa taustalle. No tästä tuli mieleen, ettei toi ultimate submissionsin kirkkokuoro oikee kolissu mut muuten nättiä! MMA HL:ssä olit synkannukki noita vähä ja se on aina komeeta. BOOM! ;P

Thanks, voisin huomenna uppia uuden subi videon

Jos nyt saa toivoakin , niin tee Flying Submissions video.Esim Shinya Aokilta ja Daisuke Nakamuralta löytyy todella hienoja hyppyarmbareja yms.

Hienoja ovat videot ja englantikin sujuu hyvin !

Jos nyt saa toivoakin , niin tee Flying Submissions video.Esim Shinya Aokilta ja Daisuke Nakamuralta löytyy todella hienoja hyppyarmbareja yms.

Hienoja ovat videot ja englantikin sujuu hyvin !

Mulla ei vaan oikee kovin paljoa materiaalia oo koneel et se kans hieman rajoittaa videoita ja siks joitaki samoja clippejä on muissaki videois

Mulla ei vaan oikee kovin paljoa materiaalia oo koneel et se kans hieman rajoittaa videoita ja siks joitaki samoja clippejä on muissaki videois
Juu ei niitä kannata ihan hirveesti varmaankaan "uudelleenkäyttää". Itse ainakin odottelisin, että footagee kertyy ja sit ku on taas tuoretta HL tavaraa ni uus pätkä ulos. Funny MMA moments -tyyppinen klippi olis kyllä jees. Youtubessa tosin tais joku olla jo... Goldien separikommenteistaki melkeen sais tunnin pätkän. Se on toinen asia kiinnostaako. :D

Juu ei niitä kannata ihan hirveesti varmaankaan "uudelleenkäyttää". Itse ainakin odottelisin, että footagee kertyy ja sit ku on taas tuoretta HL tavaraa ni uus pätkä ulos. Funny MMA moments -tyyppinen klippi olis kyllä jees. Youtubessa tosin tais joku olla jo... Goldien separikommenteistaki melkeen sais tunnin pätkän. Se on toinen asia kiinnostaako. :D

Juu, mikä ettei voisin kyllä tehdä, eri asia sitten että millon, nyt ku mietin nii ei tuu oikee mitään hauskaa hetkee mielee mikä mul on koneel o.O

Toki youtubesta löytyy mut ku eka joutuu lataamaan mp4/flv, sit convertaamaan .avi, sit laittaa vegasil nii se kuvanlaatu ei kovin kaunista aina oo...

Hyviä ja viihdyttäviä videoita. Odotan mielenkiinnolla lisää.

Hyviä ja viihdyttäviä videoita. Odotan mielenkiinnolla lisää.

Thanks.

Uppasin taas pari vanhaa videota, Wanderlei Silva HL & Art of Submissions.

Nyt oon just tekemäs toisel koneel MMA HL 2.

Teen ton fun videon hetiku materiaalia riittää, nyt on vasta pari pätkää.

Tulipaha lisättyä MMA HL 2.0

E: Ei helvetti, tuli tunaroitua, tuos kuuluu äänet ainaki 3 kertaa pienemmällä ku muis videois -.-

Noh, laitan uusiks ja uppaan jo aamuks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom