Omia bändejä?

Ikä
36
Onko kellään täältä pakkotoistossa mitään bändiprojektia käynnissä? Mulla ainakin on, ja olisi ihan kiva tietää että jos täältä löytyisi samanhenkistä soittelijaa. Olis myös kiva pistää jotain yhteiskeikkoja pystyyn, jos siihen on saumaa.
Mä siis itte soitan skittaa ja laulan, bändissä nimeltä IMPACT. Soitetaan trässiä/ speed trässiä/ "Impact-metallia". Keikkoja on ollut kaksi, molemmat Factoryssä, helsingin hakaniemessä. Ollaan myös tehty demo, joka voitti Stage Rock Barin kuukauden demokisan.

http://www.delifox.fi/stage/index.php tuolta voi mennä katsomaan.

Eli kertokaa ihmiset projekteistanne ja motivaatioista. Kaikkea mahdollista omista bändeistä ja kokemuksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Grindi-bändissä kitaristi/taustalaulaja/biisintekijä.

Avasit silmäni, nyt ymmärrän kaiken!
Missäs te majailette? Onko teillä kiinnostusta keikalle lähdöstä? Mulla on meinaa monta projektia käynnissä. Grindibändillekkin löytyisi lämmittelybändi.
Voisit kertoa vähän tarkemmin jutustanne muutenkin, kauan ootte soittanu yhes, etc.

Minua on kirottu loputtomalla luomisvimmalla.

Olen siis hard rock bändin nokkamies -- tosin bändi on nyt telakalla etäisyyksistä johtuen, mutta biisejä syntyy silti koko ajan. Saas nähdä tuleeko niille koskaan oikeaa käyttöä.

Esikuvina lähinnä Peer Günt / Motörhead.

Metalli/punk/rokkirenkutus pumpun rumpali olen. Syksyllä pukkaa omakustanne levyä.
Haluan nyt kuitenkin pysyä nmmerkkini takana, joten en ala sen kummemmin mainostamaan orkkaa:)

Soittelen Collarbone -bändissä sellaista amerikkaheavya, levydiili saatiin viime vuonna ja eka levy on kaupoissa ensi vuoden helmikuussa. :) Jos jotain sattuisi kiinnostamaan, niin meillä on keikka lauantaina 22.7 Semifinaalissa, Tavastian vieressä...

Ollaan myös tehty demo, joka voitti Stage Rock Barin kuukauden demokisan.

Harmi kun meni ohi nuo demosessiot, No seuraaviin pitää ängetä mukaan. Stadin parhaat musat tuolla.

Oma bändi on ollut telakalla nyt 7 vuotta ja puolet soittokamoistakin on jo kadonnut joten seuraava askel taitaa olla siirtä tanssibändiin.

Kahdessa "bändissä" soittelen.Toisen porukan kanssa soitellaan enimmäkseen bluesia,bluesrockia ja vanhaa heviä kuten Maiden,Purple.Toisen porukan kanssa vedetään vähän raskaampaa heviä Black Sabbathin,Metallican,Megadethin malliin...

No tämähän on hienoa! Meillä on keikka 12.8 Factoryssä, tulkaa ihmeessä ihmiset katsomaan jos kiinnostaa, rankkaa mättöä luvassa. Voisi myös tosiaan harkita jotain "Pakkis bändiliitto"-juttua ja vetästä yhteiskeikka vaikka nosturissa, pakkislaiset olis tietysti etuoikeutettuja ohittamaan jono. Tosiaan jos jotakuta kiinnostaa tehä jotain esiintymisiä, ottamaan meitä lämppäreiks tai lämmitellä meitä, niin mailatkaa ihmeessä. Me lähetään vaikka humppabändin lämmittelijöiks tampereelle, jos sitä vaaditaan. :D et ilmotelkaa ihmeessä niin paljon ku kehtaatte!

Onhan noita projekteja ollut ja pari on nyt päällä. Huomasin tuossa että kohta voidaankin kaverin kanssa pitää 20-vuotis taiteilijajuhlat. Ollaan meinaa soitettu samassa bändissä jo 18 vuotta :rock:

Raskasta rokkia soitellaan ja projekteissa on sitten erilaisia muita tyylejä. Basso instrumenttina pääasiassa mutta olen projekteissa soitellut skittaa ja toiminut laulajana.

Viikonloppuna taas keikalle...

Erinäisiä projekteja pyörii kokoajan.

Päällä on mm. Grindpunkkia soitteleva Sturmfaust ja yritän kasailla kaljahevipoppoota tyylille Pantera/BLS.

Mutta tällä hetkellä aikaa vie Window Jamb, progressiivista rokkia soitteleva pumppu, joka imee vaikutteitaan myös jazzin, popin ja klassisen musiikin äänimaailmoista. Muutama keikka on takana, Nikulan Jonekin kehaisi suurella kädellä ja omakustanne-ep on nauhoitusvaiheessa.

Keskeneräiset sivut löytyvät täältä.

Pienimuotoisessa kamariorkesterissa sellistinä olen. Kohta varmaan kyllä laitetaan pillit pussiin 7 toimintavuoden jälkeen :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom