Ei mulla ole edes mitään vajaa vielä. Pinot vaan tuossa tontin rajalla. On ne varmaan jatkossakin siellä, enkä minä sinne ala mitään sähköjä vetämään. Ei ole vaivan arvoista. Joutuu sitä takinkin päälle pistämää kun sinne pakkasella menee. Siinä naulassa se otsalamppukin roikkuu. Saa joku muu kaivaa sähköt sinne jos niitä tarvitsee.
Puuvajakin tulee sellaseen kohtaan, että tuskin alan sinnekään vetämään sähköjä. Tuo olisi pitänyt tajuta tehdä jo ennenkuin taloa edes pystytettiin. Silloin vain ei ollut edes mitään puuvajaa suunnitteilla. Eli luulenpa että puuvajassa valon virkaa toimittaa joku akkukäyttöinen tapaus + sitten mukana kulkeva valaisin.
Itseasiassa minä tykkään painella lampun kanssa pusikossa. Että ehkä siksi mulle on yksi ja sama onko siellä valoa vai ei. Minä en sitä koe hankalaksi ja niinkauan kuin minä olen se joka ne puut hakee, saa asiaa pitää muut miten huvittavana tykkää.
Mutta joo, olen samaa mieltä että tyylikkäästi valaistut jutut on hienoja. Niitä saa ihailla Jyväskylässä keskustassa ja kirkkkopuistossa esimerkiksi. En mä silti omaan pihaan tänne landelle mitään valoteoksia kaipaa. Ei oikein MINUN MIELESTÄNI edes sovi tänne.
- - - Updated - - -
Ja sinne voi hipsiä himmeemmän lyhdyn kanssa vaikka munasilleen jos kelit ja/tai luonne sallii. Ei näe kukaan kun ei ole mitään valonheittimiä pihat täynnä. ;)
Ootan oikein kun loppus tämä saatanan kurapaskakeli ja pääsis kunnolla lenkkeileen tuonne maastoon pimeään aikaan otsalamppujen kanssa. Mahtavaa kun ei ole sitä katuvalosaastetta ollenkaan!