oma treenihuone

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Total%20Gym%201000.jpg
?

Ihan hyvä idea tuo on jos on tilaa. Monet on jalostanu autotallin tai kellarin omaksi saliksi. Tosin sinne sitten kannattaa mahdollisimman mielekästä laitetta hommata jos on rahaa kyllin. Joku täällä pakkikseltakin taisi hommata rautaisen kokosen kotirautalaitoksen omaan huoneeseen. Näytti olleen ainakin jykevää tekoa kotisalin perustaksi. Kuvaa en jaksa löytää tähän hätään.

Kuka toi yläkerran jätkä on? Oli mainoksessa muistaaksee aika lihoissa kun polki tota aparaattia?

ajattelin ottaa lainaa tätä varten :) ei se muuten oikein onnistu.
mikä teitä oikein vaivaa kun valitetatte kokoajan ? voisitte ystävällisesti vastata eikä tarvitse alkaa vittuilee heti.

ajattelin ottaa lainaa tätä varten :) ei se muuten oikein onnistu.
mikä teitä oikein vaivaa kun valitetatte kokoajan ? voisitte ystävällisesti vastata eikä tarvitse alkaa vittuilee heti.
Itseasiassa oon aika samaa mieltä, mutta silti kannattaa vähän miettiä sitä palstan käyttöä, käyttää söörtsiä ja miettiä kahdesti ennenkuin alkaa tekemään turhia theardeja asioista joista jo on theard tai sitten niistä mistä voi keskustella jo olemassa olevassa theardissa ettei sentään 10 kappalette joka aiheesta tarvita:) eli ei millään pahalla mutta totutteleppa vähän palstan käyttöön;) ja tsemiä treenihuoneen tekoon. :)

Jotenkin kyllä haiskahtaa jo trollaukselta mutta tiedä sitten:jahas:

Lukase noi mun laittamat 2 linkkiä ensin läpi. Olen edelleen sitä mieltä, että omaksi saliksi riittää:

- Power rack.
- irrallinen tasapenkki tai irrallinen säädettävä vinopenkki (pääasia että on tukeva).
- Laadukas tanko ja +200kg rautaa.
(- Lattialle kumimatot ja vanerit)
(- Säädettävät isot käsipainot)

Jos fiksusti ostaa(/teettää amiksessa yms.) niin koko setin saa selvästi alle 1000€. Voimatelineen ja penkin voi teettää amiksessa tai ostaa käytettynä. Raudat esim. Veljekset Keskiseltä (tarjouksessa ollut noin 1€/kg 140kg tanko+painot setit. Samoin 25kg säädettävät kässärit). Mattoja voi kysellä esim. tehtailta käytettyinä liukuhihnakumeina. Jos rahaa vielä jää niin tangoksi Compact Power Bar (159€).

Samat setit on jauhettu läpi noissa threadeissa. Itse en ostaisi erikseen penkkiä ja kyykkytelineitä koska niillä ei pääse läheskään samoihin variaatioihin voimatelineen kanssa.

nevahood postasi gazelle-miehen laitteineen, juuri kun olin päässyt painajaisista eroon. Unissa gazelle-mies tulee vauhkoamaan laitteestaan, enkä saa sitä lopettamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom