unelmana olisi oma treenihuone. mitäs mieltä olette asiasta? onko jollakin jo tämmöinen? itse ajattelin semmoista aika monipuolista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka toi yläkerran jätkä on? Oli mainoksessa muistaaksee aika lihoissa kun polki tota aparaattia?
Itseasiassa oon aika samaa mieltä, mutta silti kannattaa vähän miettiä sitä palstan käyttöä, käyttää söörtsiä ja miettiä kahdesti ennenkuin alkaa tekemään turhia theardeja asioista joista jo on theard tai sitten niistä mistä voi keskustella jo olemassa olevassa theardissa ettei sentään 10 kappalette joka aiheesta tarvita eli ei millään pahalla mutta totutteleppa vähän palstan käyttöön;) ja tsemiä treenihuoneen tekoon.ajattelin ottaa lainaa tätä varten ei se muuten oikein onnistu.
mikä teitä oikein vaivaa kun valitetatte kokoajan ? voisitte ystävällisesti vastata eikä tarvitse alkaa vittuilee heti.
Lukase noi mun laittamat 2 linkkiä ensin läpi. Olen edelleen sitä mieltä, että omaksi saliksi riittää:mikä teitä oikein vaivaa kun valitetatte kokoajan ? voisitte ystävällisesti vastata eikä tarvitse alkaa vittuilee heti.