Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
"Ilta on vielä nuori. Lähdettyäsi bileistä tapaat rullaluistelijat ja perhosten keräilijän, jotka kertovat omista harrastuksistaan. Onneksi sinun ei tarvitse kertoa harrastavasi noloja tilanteita ja oksentelua!."

Jotenkin kornia kissakuvineen kaikkineen... Mutta hyvää tarkoitustahan tuo palvelee. Kutosluokkalaisille on helppo syöttää kaikenlaista soopaa. Parikymppisinä niistä tulee kyynisiä, itsetuhoisia ja valistus ei enää vaikuta.

Raejuusto sanoi:
"Ilta on vielä nuori. Lähdettyäsi bileistä tapaat rullaluistelijat ja perhosten keräilijän, jotka kertovat omista harrastuksistaan. Onneksi sinun ei tarvitse kertoa harrastavasi noloja tilanteita ja oksentelua!."

Jotenkin kornia kissakuvineen kaikkineen... Mutta hyvää tarkoitustahan tuo palvelee. Kutosluokkalaisille on helppo syöttää kaikenlaista soopaa. Parikymppisinä niistä tulee kyynisiä, itsetuhoisia ja valistus ei enää vaikuta.

"Rullaluistelijat ja perhosten keräilijät." Mun mielestä tuossa voi joku valistuskohde ajatella niin että jos et juo, kuulut rullaluistelijoihin ja perhostenkeräilijöihin. Ja ainakin tuo jälkimmäinen ei välttämättä kuulosta ryyppäävien ja sätkä suussa suzuki peeveitään virittävien jannujen mielestä katu-uskottavalta, toisin kun nuo edellämainitut harrasteet :D.

Mulla tuo ikä on vasta edessä päin, näen sitten.

Sam Earch sanoi:
http://www.addictinggames.com/gridlock.html - Ahistus ja addiktio taattuja. Etenkin jos kaverit pelaavat samaan aikaan ja kertovat, missä kentässä ovat menossa. :D

EDIT: Ja pelattavaa löytyy. Yhteensä vissiin 40 kenttää. Itse olen 25.:ssä.

Täyty nostaa vanhempi peli esille taas, kyllä siinä tosiaa 40 kenttää oli, 41. kenttä oli vaan valkonen ruutu..

Päätin että ennemin en nukkumaan mene ennenku on peli pelattu läpi, onneks ei tarvinnu koko yötä valvoa.. :evil:

Back
Ylös Bottom