Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Huonojalkainen sanoi:
Haa, ratkaisin toisella yrittämällä, aikaa meni n. 55 sek. Mutta voi:

"Dr. Duke used to begin each of his gaming/simulation courses with this exercise. While some students would solve the problem right away, others would struggle all semester. It had taken Dr. Duke well over a year himself, and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out."

Tossa voi hyvinkin olla perää. Viisaat ehkä ajattelee liian monimutkaisesti tiettyjä asioita. En nyt väitä olevani viisas, mutta tunnin jälkeen alkaa jo pikku hiljaa VITUTTAA kun ei keksi millään. :evil:

hehe. Kaikki ratkaisijat ovat onneissaan. Tai ainakin ne, joilla kesti väh. tunti ratkaisun löytämiseen. Luovuttajat ovatkin sitten ihan ärmyinä:D

Siis mitä vittua :curs:
Mun huono englanti yhditettynä väsymykseen sekä nälkään, saa aikaan uskomattoman vihan tätä peliä kohtaan.
Luin ton selityksen enkä vieläkään ymmärrä, jotenki pitää laskea joku terälehti juttu.
Mitä tossa tehtävässä pitää alun perin edes tietää? perkele

edit- meen syömään, ja kokeilen sit ajatella asiaa. Jos ei onnistu, tapan!

Jee! Muutaman päivän aikana olen tässä iltaisin jo miettiny tota petals around the rosea. Nyt se sitten selvisi :hyper: . Tässä threadissa tulee kyllä liian paljon neuvoja, eipäs paljasteta koko homman juonta nyt.. :jahas:

Viitisen minuuttia meni tossa... Ihan hupaisa toi oli, mutta vaatii vaan hiukan erilaista ajattelua. Mietin tota pelin nimeä hiukan, ni äkkiä sen hahmotti.

Pitäs tajuta se että ei siinä mitään tarvitse liioin kovemmin laskea kun tuolla kerrottiin että kun tavan tietää niin oikea vastaus tulee sekunnissa taikka parissa.

Tuommoiseen tehtävään auttaa kummasti, kun on tehnyt aikaisemmin vastaavia kompajuttuja. Osaa jo arvata, että ratkaisu on joku todella alkeellinen. Multa meni aikaa kuitenkin n. 10 minuuttia, olen torspo.

Mantorras sanoi:
Läpi meni ensi yrittämällä ja aikaa kului 30 minuuttia. Pisteet 72836.

Sitten vaan yrittämään pienemmillä pisteillä läpi. Tohon ei kyllästy, vaikka vetäis kuinka monta kertaa läpi :) Ittellä enkat 20630.

rintafile sanoi:
Sitten vaan yrittämään pienemmillä pisteillä läpi. Tohon ei kyllästy, vaikka vetäis kuinka monta kertaa läpi :) Ittellä enkat 20630.
Rintis, tuun ja tapan sut... Olin jo melkeen unohtanu ton pelin ja päässyt siitä eroon... :)

Joona sanoi:
Rintis, tuun ja tapan sut... Olin jo melkeen unohtanu ton pelin ja päässyt siitä eroon... :)

Sama juttu. Nyt piti pelata tunti putkeen enkä edes koskaan pääse tuota läpi. Tällaisa "kärsin, mutta vielä yksi peli"

Pyörittelin tota petals around the rosea vähän aikaa, sitten koin valaistumisen. Kyllä siinä vaan ehti vittuuntumaan, mutta aika hyvältä tuntui kun sen ratkaisi. (Vaikka joku lapsi kyllä saattaisi ratkaista tuon samantien kun katsoo sitä...)

Liitteet

• 114.02s.webp
    114.02s.webp
    43,5 KB · Katsottu: 645
Narutumppu sanoi:
Ei o nähnytkään ruusua. Mun fiikuksetkin muistuttaa enemmän.

Vittu että syö miestä tällaset kompakyssärit... :curs:

Kai oon sitten liian fiksu, kun ei monen tunnin pähkiminenkään auttanut asiaa.

Siis saatanan saatana... :evil: Olipahan perseestä. Tuntuu kyllä siltä, että en ikinä olis keksiny tota ratkaisua vaikka olisin miten miettiny. Liian yksinkertainen kai sitten.

Powerhousu sanoi:
Tossa voi hyvinkin olla perää. Viisaat ehkä ajattelee liian monimutkaisesti tiettyjä asioita.

:anssi:

Tarkoitat kai älykkäitä, viisashan tuon ratkaisisi sekunnissa :D
Mutta tosiaan, taisi vaan tuota professoria hiukan kyrsiä kun ei statuksestaan huolimatta kyennyt noinkaan (oikeasti) yksinkertaista juttua ratkaisemaan. Älykkyydellä tuon kanssa nyt ei ole mitään tekemistä, mutta asioiden hahmotustapojen erilaisuutta tuolla on hauska testata.

Back
Ylös Bottom