Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Tohon pelin ideaan kyllä kuuluu ettei kerrota, vaan jokainen saa ite pähkäillä, niin että mietihän vielä. Mulla meni neljä kierrosta aikaa.

Hii :hyper:

Ilon kyyneleet valuivat poskilleni, kun tajusin tuonkin. Ei riitä hymiötkään kuvaamaan :hyper: :kippis1: :rock:

edit: eikä mennytkään kuin se 2-3 tuntia:D

Siis minä tajuan tuosta sen että pitää arvata noppien lopputulos ja se on nolla tai parillinen. Joku pikku juttu puuttuu aivoista etten ymmärrä miten se nyt sitten pitäisi ratkoa.

Edit:Nyt olen jäljillä

Olipas suoraan sanottuna ihan perseestä koko "rose petal"-ongelma.

Myönnän. Olin :david: ja huijasin googlettamalla - sitten vuorostani koin itse tulleeni huijatuksi.

Ongelma ratkeaa kun ajattelee "ruusua" tietyllä tavalla. :curs: Kuka yli kymmenvuotias muka oikein ajattelee noin? Huijausta koko tehtävä. :wall:

tiny_tinman sanoi:
Jes mä älysin ton! Aikaa meni 10 minsaa, alkoks joku muuki heti suorittaan jotain kerto/jakolaskuja?

Kyllä vain. Kaikkia mahdollisia:D

Mutta ei nyt paljastella liikoja muille.

Dippi sanoi:

Myönnän. Olin :david: ja huijasin googlettamalla - sitten vuorostani koin itse tulleeni huijatuksi.

Ongelma ratkeaa kun ajattelee "ruusua" tietyllä tavalla. :curs: Kuka yli kymmenvuotias muka oikein ajattelee noin? Huijausta koko tehtävä. :wall:
Yhdyn samaan :curs:
Äiti katsoi tehtävää alle 1 minuutin ja oivalsi.
Minä 2h ja googletin ja :curs:
Mutta hei pelatkaa nyt myös minun peliäni edellissivulla!
Siinä saa ampua homoja.

Dippi sanoi:

Samaa mieltä. Kyllä vitutti kun sain selville ongelman idean. Eihän tuossa ole mitään järkeä. :curs:

Sukulaku sanoi:
Kyllä vain. Kaikkia mahdollisia:D

Mutta ei nyt paljastella liikoja muille.

Sama juttu. "jos kolmannen nopan juurella jakais muitten noppien tulon niin.."
:curs: :curs:

Mutta talvi tulee ja alamäkikausi lähestyy, täällä pääsee treenaan hyppyjä:

http://www.dnainternet.fi/pelit/pelihalli/

Parhaan hypyn pisteet 31560

SuBi sanoi:
Hähäää sain tuon ratkaistua... aikaa meni semmoset 10 min
olen hyvä

Haa, ratkaisin toisella yrittämällä, aikaa meni n. 55 sek. Mutta voi:

"Dr. Duke used to begin each of his gaming/simulation courses with this exercise. While some students would solve the problem right away, others would struggle all semester. It had taken Dr. Duke well over a year himself, and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out."

Back
Ylös Bottom