Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Castle Clout läpi yhdeltä istumalta, aikaa meni noin 30min ja loppupisteet siinä 90 000 paikkeilla. Tuurilla aika paljon tekemistä tuon kanssa, mutta kyllä siinä oppii aika äkkiä hyviä kikkoja. Ihan leppoisa peli.

Kyl se mun mielestä aina samalla lailla lens ku samasta asennosta päästi irti.

Vikan bonuskentän tyrin, eikä sitä saanu enää ottaa uusiks. Kannattaa osua ekalla.

Kyllä se samallai lentää ku samasta kohtaa päästää, mut toi pistelasku menee iha mite sattuu. Joskus jos osut kurkoon ni helähtää 2,5k pistettä samantien, toisinaan 500. Sama homma jos sorrutat koko linnan laakista, toisinaan siinä rytinässä irtoaa 5000p, ja toisinaan joku 1200.

Ei oo logiikkaa hirveesti tossa, tai ainakaa ite en sitä ole hoksannu.

Vikan bonuskentän tyrin, eikä sitä saanu enää ottaa uusiks. Kannattaa osua ekalla.

Pelaamalla 20. kentän uudestaan, saa sen bonuskentän taas avattua. Kävi meinaan juurikin samalla tavalla.. Kivi tippui noin metrin päähän. :D

Millä ton viimeisen saa läpi? Vasta puoli tuntia yrittänyt sitä. Jos se todellakin on niin perseestä, että noita palloja pitäisi pinota päällekkäin, niin saa olla sitten. En ala yrittämään.

Pistä privaan s-osoite, niin laitan mallin viimeisestä liitteenä. Ei kehtaa kuvalla tänne pilata muiden tekemisen iloa.

Tohon edelliseen peliin tykästyneenä päätin googletella ykkösosan siitä. Olipahan paska. Aivan liian helppo ja liian lyhyt. Meni heittämällä läpi ja ainoastaan viimeisen kentän joutui ottamaan uudestaan. Tosin kaksi kertaa, mutta sekään ei ole paljoa.

Eli Super Stacker 1

Back
Ylös Bottom